hulp en advies gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp en advies gevraagd

hallo beste leden,

ik ben net 3 maanden begonnen met trainen maar ik zie nog weinig resultaat.
    ik zie een klein beetje verschil in mn biceps maar daar blijft het bij. Mijn schema bestaat uit 2 delen, dag 1: biceps, triceps en schouders en dag 2: benen en borsten en ik doe dit 3 a 4x per week.belangrijk om te vermelden ik doe bij mijn oefeningen 3 setjes van 20. Natuurlijk doe ik ook cardio dat bestaat uit: crosstrainer(1 uur en 25 minuten +- 900Cal) en 20 minuten loopband( +- 175 cal). ik had me op fitness gewogen en ik woog 81 KG en ik had 19 procent vet en ik ben 185cm.
    Ik drink geen sappen en fris, ik snoep bijna nooit en geen junkfood.
    Toch val ik niet af en heb ik het gevoel als ik dikker aan het worden ben. kan iemand mij helpen met een juiste schema en dergelijke ik waardeer het heel erg!

kijk uit naar jullie advies

Om een duidelijker beeld te vormen en je te kunnen helpen zou je het beste ook je voeding / voedingsschema kunnen posten
    I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Originally posted by kanda91 View Post
      hallo beste leden,

ik ben net 3 maanden begonnen met trainen maar ik zie nog weinig resultaat.
      ik zie een klein beetje verschil in mn biceps maar daar blijft het bij. Mijn schema bestaat uit 2 delen, dag 1: biceps, triceps en schouders en dag 2: benen en borsten en ik doe dit 3 a 4x per week.belangrijk om te vermelden ik doe bij mijn oefeningen 3 setjes van 20. Natuurlijk doe ik ook cardio dat bestaat uit: crosstrainer(1 uur en 25 minuten +- 900Cal) en 20 minuten loopband( +- 175 cal). ik had me op fitness gewogen en ik woog 81 KG en ik had 19 procent vet en ik ben 185cm.
      Ik drink geen sappen en fris, ik snoep bijna nooit en geen junkfood.
      Toch val ik niet af en heb ik het gevoel als ik dikker aan het worden ben. kan iemand mij helpen met een juiste schema en dergelijke ik waardeer het heel erg!

kijk uit naar jullie advies
      Ben je een man of vrouw? waarom train je je rug niet. Hoe vaak doe je die bijna twee uur cardio? Hoe ziet je huidige voeding eruit?
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik ben een man en ik doe mijn 2 uur cardio iedere x als ik naar fitness ga.
        ik heb geen eetschema ik vermijd gewoon fastfood en onnodige suikers, zoals snoepjes en sappen. mijn rug train ik wel maar dat doe ik met 1 oefening.

Comment

Twee uur cardio per training sessie? Waar is dat goed voor?
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Er is echt iets goed fout met je voeding, als je nu nog geen resultaat ziet.
            Oke, je training en je hoeveelheid cardio kan veel beter verdeeld worden, maar dan nog had je wel verschil moeten zien.

Wat eet je?

Gevoel dat je dikker word kan ook door het weer komen. Vocht vasthouden enzo. Al denk ik dat het een andere oorzaak heet
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ja onze eten is best vet, wat mijn moeder klaar maakt. maar ik heb geen idee wat ik moet eten?!
              aziatische keuken is niet echt gemaakt voor een mooi lichaam.
              ik sta open voor alles.
              maar is het niet goed om iedere x zoveel cardio te doen?

Comment

Stickies lezen op dit forum. Dat zal al een hoop van je vragen beantwoorden.
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

ik heb een beetje rondgekeken, maar hoe stel ik een goede trainingsschema samen, is er iemand die mij hierbij kan helpen of eentje al heeft? en een voedingsschema vraag ik wel aan een vriend.

Comment

Er staan hier trainingsschema's op het forum.. voedingsschema vraag je aan een vriend? Die vriend gaat voor jouw een voedingsschema maken of wat..? Ik zou hem zelf maken... nogmaals, lees de stickies grondig door..
                    What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

ja want ik ben echt een sul, en net als de meeste van jullie weet hij hoe je een effectieve voedingsschema kan creëren, maar wat voor trainingsschema moet ik kiezen? want ik heb tot nu toe altijd simpele oefeningen gedaan. en mijn doel is mijn 19% vet te verlagen naar 13% +-. en is het onnodig om 2 uur cardio te doen? ik kijk altijd naar de calorien, of is 600 calorien verbranden met cardio genoeg?

Comment

Check dit

http://forum.bodynet.nl/sticky-onderwerpen/52008-bepaal-ik-mijn-kcal-verbruik.html

Niemand gaat je een schema voorkauwen je moet zelf ook wat effort erin stoppen..als je zelf eerst een schema maakt en laat zien dat je moeite doet is niemand te beroerd om je te helpen met wat aanpassingen/aanvullingen
                        I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Originally posted by kanda91 View Post
                          en is het onnodig om 2 uur cardio te doen?
                          Ja.

Waar je verstandig aan doet is eens een lijstje te maken van alles wat je op een willekeurige dag eet en drinkt. Dat lijstje stop je vervolgens in het spreadsheet welke je hier op het forum vindt en bereken je de dagelijkse hoeveelheid koolhydraten, vetten en eiwitten. Als je dat dan eens hier op het forum plaatst kunnen anderen zien wat er goed en minder goed aan is.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

awesome, ik ga vandaag eens bij bijhouden wat ik allemaal eet. maar mijn schema waar ik mee heb gewerkt is:
                            Leg extension strekken: 20x 40KG
                            Leg Curl buig: 20X30KG
                            Vlak bankdrukken dumbell: 20X 12KG
                            schuin bankdrukken omhoog: 20x8KG
                            vlakke bank flys: 20x10KG
                            en dan nog t 2 uur cardio, dit is van 1 dag en t andere is:
                            Lat trekken 20x35KG
                            Upper back trekken 20x20KG
                            lower back strekken 20x40KG
                            triceps, cable jungle 20X15KG
                            Hammer curl: 20X8 KG
                            hammer curl 20X6KG
                            en dan weer 2 uur cardio. dit is het schema dat ik heb gekregen van fitness.
                            en ik ga dus rond de 3 a 4x pw fitnessen en dan herhaal ik steeds mijn schema. is die effectief om mijn vetpercentage te verlagen en meer spieren te krijgen?

Comment

je vetpercentage verlagen en spieren kweken doe je doormiddel van een goede voeding, training en rust. Jouw voeding is waarschijnlijk niet goed dus gebeurt er vrij weinig hoe hard je ook traint.
                              Je trainingsschema is ook niet goed, kijk anders is naar het UB/LB schema hier op de site.
                              Die cardio zal ik beperken tot een half uurtje na je training, 2 uur cardio lijkt me niet heel nuttig of heb je een marathon in het vooruitzicht staan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X