Ik zit momenteel in week 7 van het Stronglift schema.
Ik doe de volgende workouts:
Workout A:
Squat 5 x 5
Bench Press 5 x 5
Barbell Row 5 x 5
Push-ups 3 x tot failure
Workout B:
Squat 5 x 5
Deadlift 5 x 1
Overhead Press 5 x 5
Pull-ups 3 x tot failure
Nu heb ik sinds kort een serieus probleem. Tijdens de overhead press, had ik altijd wel last van mijn schouder, maar gisteren deed het echt wel pijn. Effe raad gevraagd aan mijn instructeur en hij voelde wat aan mijn schouder en op één bepaalde plaats deed het wel pijn en hij zei dat mijn rotator cuff spieren te zwaar belast zijn geweest.
Dus nu mag ik géén oefeningen meer doen zoals die overhead press..
Maar ik ben nu bijna klaar met dit Stronglift schema.. Kan ik die oefeningen nog vervangen door iets of kan ik ze toch best weglaten? (ik moet nog 5 trainingen doen met dit schema)
Ik doe de volgende workouts:
Workout A:
Squat 5 x 5
Bench Press 5 x 5
Barbell Row 5 x 5
Push-ups 3 x tot failure
Workout B:
Squat 5 x 5
Deadlift 5 x 1
Overhead Press 5 x 5
Pull-ups 3 x tot failure
Nu heb ik sinds kort een serieus probleem. Tijdens de overhead press, had ik altijd wel last van mijn schouder, maar gisteren deed het echt wel pijn. Effe raad gevraagd aan mijn instructeur en hij voelde wat aan mijn schouder en op één bepaalde plaats deed het wel pijn en hij zei dat mijn rotator cuff spieren te zwaar belast zijn geweest.
Dus nu mag ik géén oefeningen meer doen zoals die overhead press..
Maar ik ben nu bijna klaar met dit Stronglift schema.. Kan ik die oefeningen nog vervangen door iets of kan ik ze toch best weglaten? (ik moet nog 5 trainingen doen met dit schema)
Comment