Op het internet heb ik het volgende gezien; 5 day split. Dag 1; borst rug. Dag 2 schouders& armen. Dag 3 benen en abs. 4dag borst rug en dag 5 schouders armen,,, Is dit enigzins te doen of komt het bekende "overtrainen" aan te pas?? Mijn doel is massa en ben opzoek naar een goede workout ervoor mvg,
mass building 3and 5 day split
Collapse
X
-
ja ik ben een beginner maar wil sowieso een split gaan doen deed altijd. 4 daags borst triceps. Rug biceps. Benen en schouders en weer borst triceps, heb aardig wat gains grmaakt maar toen kwam ik op dit opzetje, Ik ben niet van de fullbody workouts, een upper/lower ligt me wel maar kan momenteel niet ivm werkdagen en openingstijdeen van de gym dus ga voor de split,,, graag reactie op me tread
Comment
-
Met een split schema zijn prima resultaten te behalen. Train zoals jij het prettig vind en waarmee jij goede resultaten behaald, maar sta zeker ook open voor andere trainingsmethoden.
Met dit schema zou je in principe elke 5 dagen de spiergroep opnieuw trainen om zo de voordelen te pakken van het meer malen per week trainen van een spiergroep. Of dit overtraining in de hand werkt hangt sterk af van o.a. het volume van de training, de intensiteit, jouw herstelvermogen en niet onbelangrijk; voeding.
Probeer het eens uit, registreer jouw voeding en training, analyseer en pas eventueel aan.
Comment
-
Zou dan bijvoorbeeld een 3daagse split pakken en steeds doorrouleren. Push/pull/legs is imo dan wel een fijne opzet twee keer in de week."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment