Hoi allemaal,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben een man van 49 jaar.
172 cm
en 95 kilo.
Ik heb in het verleden leuk geleefd [en nog steeds] en heb daar de nodige biertjes bij gedronken
en heeeeerlijk gegeten zullen we maar zeggen.
Op een gegeven moment werd ik niet meer Gert genoemd, maar bolle, dikke enz.
Voor mij was de maat toen vol en heb drie jaar geleden resoluut het roer omgegooid en heb besloten dat ik er alles aan ga doen wat maar mogelijk is om het weer allemaal "netjes" te krijgen.
Ik ben het eerste jaar flink gaan diëten en ben zo'n 28 kilo afgevallen.
om dat bij te houden ben ik twee jaar geleden gaan fitnessen en dat is een grote passie geworden.
Zelfs zo'n passie dat ik maanden op het net aan het zoeken ben naar training/voedingsschema's supplementen anabolen enz.
ik heb me dus zeker over alles goed ingelezen.
Maar wat is mijn probleem nu?
Nou heel simpel, ik ben dus al twee jaar volop aan het vechten met die ijzers, maar mijn vetpercentage wil gewoon niet naar beneden.
Ik ben van zo’n 38% naar 23% gegaan tijdens het dieet, maar na het dieet blijf ik hangen op 23%.
Waarom ga je dan niet verder met het dieet hoor ik je denken?
Omdat fitness gewoon erg leuk is om te doen en omdat ik zeker wel merk dat ik groei en dat is natuurlijk de hele bedoeling van fitness.
Na mijn dieet zat ik op de 78 kilo en ben in twee jaar gegroeid naar 95 kilo, maaaaaaar nog steeds 23 % vet.
Het is een heel verhaal, maar ik wil dat jullie zo veel mogelijk info hebben zodat jullie me kunnen helpen.
Nog even wat info over mijn voeding en trainingschema.
Op een gemiddelde dag eet ik:
Ontbijt is een kom halfvolle melk met whey isolaat en crushley
Om 10 uur één snee volkoren brood met kipfillet
Om 12 uur drie sneetjes volkoren brood met kipfillet, rookvlees, osseworst of tonijn [ook vaak een salade met tonijn]
Om 3 uur één sneetje volkoren brood met pindakaas
Avondeten is wat de pot schaft, maar dat is 7 van de 10 keer reist of pasta, met kip of vis [geen witte saus]
Training:
MAANDAG
Incline Bench Press
Decline Fly
Dumbbell Pullover
Benchpress
Alternate Standing Curl
Standing Barbel Curl
Cable curl
Press Down
Lying dumbbell Extension
Dipping
DINSDAG
Shoulder Shrugs
Single Arm row
Close Grip Cable Row
Neck Pull Down
Crunch
Reverse Crunch
Oblique Crunch
Front Raise
Lateral raise
Behind Neck Press
WOENSDAG
Rustdag
DONDERDAG
Incline Dumbbell Press
Barbell Pullover
Close Grip Bensch Press
Medium Bench Press
Incline Dumbbell Curl
Preachers Curl
Twist Curl
Sitting Triceps Extension
One Arm pulldown
Seated extensions
VRIJDAG
Wide Grip Front Row High
Wide grip Front Row Medium High
Shoulder Shrugs
Body Lifts
Decline Crunch
Seated Knee-Up
Raised leg Twisted Sit-Ups
Upright Row
Palms-in Presses
Rear Bench Lateral raises
Alles in setjes van vier en dan 10, 8, 6, 6 Reps
Ik weet wat er direct gezegd zal worden,......WAAR ZIJN DE OEFENINGEN VOOR DE BENEN????
Helaas heb ik een probleem met mijn heupen/benen, waardoor ik zo goed als geen oefeningen kan doen zonder veel pijn te hebben.
Als er een dag tussen zit dat ik merk dat de pijn meevalt, pak ik zeker de benen er ook bij, maar dan niet op het volle vermogen zoals de rest.
Na iedere training nog 20 tot 30 minuten [lig]fietsen, dat is voor mij nog goed te doen.
Naast de standaard sups, ben ik nu met mijn derde kuur bezig en dat is deze keer een Cut kuur
Test-E
Tren-E
Mast-E
Winstrol
Zoals gezegd wil mijn vetpercentage dus gewoon niet naar beneden
De vraag is dus, WTF doe ik fout ???? [buiten dat ik mijn benen niet kan trainen].
Vast bedankt voor jullie reacties.
Ik wil graag mijn verhaal kwijt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben een man van 49 jaar.
172 cm
en 95 kilo.
Ik heb in het verleden leuk geleefd [en nog steeds] en heb daar de nodige biertjes bij gedronken
en heeeeerlijk gegeten zullen we maar zeggen.
Op een gegeven moment werd ik niet meer Gert genoemd, maar bolle, dikke enz.
Voor mij was de maat toen vol en heb drie jaar geleden resoluut het roer omgegooid en heb besloten dat ik er alles aan ga doen wat maar mogelijk is om het weer allemaal "netjes" te krijgen.
Ik ben het eerste jaar flink gaan diëten en ben zo'n 28 kilo afgevallen.
om dat bij te houden ben ik twee jaar geleden gaan fitnessen en dat is een grote passie geworden.
Zelfs zo'n passie dat ik maanden op het net aan het zoeken ben naar training/voedingsschema's supplementen anabolen enz.
ik heb me dus zeker over alles goed ingelezen.
Maar wat is mijn probleem nu?
Nou heel simpel, ik ben dus al twee jaar volop aan het vechten met die ijzers, maar mijn vetpercentage wil gewoon niet naar beneden.
Ik ben van zo’n 38% naar 23% gegaan tijdens het dieet, maar na het dieet blijf ik hangen op 23%.
Waarom ga je dan niet verder met het dieet hoor ik je denken?
Omdat fitness gewoon erg leuk is om te doen en omdat ik zeker wel merk dat ik groei en dat is natuurlijk de hele bedoeling van fitness.
Na mijn dieet zat ik op de 78 kilo en ben in twee jaar gegroeid naar 95 kilo, maaaaaaar nog steeds 23 % vet.
Het is een heel verhaal, maar ik wil dat jullie zo veel mogelijk info hebben zodat jullie me kunnen helpen.
Nog even wat info over mijn voeding en trainingschema.
Op een gemiddelde dag eet ik:
Ontbijt is een kom halfvolle melk met whey isolaat en crushley
Om 10 uur één snee volkoren brood met kipfillet
Om 12 uur drie sneetjes volkoren brood met kipfillet, rookvlees, osseworst of tonijn [ook vaak een salade met tonijn]
Om 3 uur één sneetje volkoren brood met pindakaas
Avondeten is wat de pot schaft, maar dat is 7 van de 10 keer reist of pasta, met kip of vis [geen witte saus]
Training:
MAANDAG
Incline Bench Press
Decline Fly
Dumbbell Pullover
Benchpress
Alternate Standing Curl
Standing Barbel Curl
Cable curl
Press Down
Lying dumbbell Extension
Dipping
DINSDAG
Shoulder Shrugs
Single Arm row
Close Grip Cable Row
Neck Pull Down
Crunch
Reverse Crunch
Oblique Crunch
Front Raise
Lateral raise
Behind Neck Press
WOENSDAG
Rustdag
DONDERDAG
Incline Dumbbell Press
Barbell Pullover
Close Grip Bensch Press
Medium Bench Press
Incline Dumbbell Curl
Preachers Curl
Twist Curl
Sitting Triceps Extension
One Arm pulldown
Seated extensions
VRIJDAG
Wide Grip Front Row High
Wide grip Front Row Medium High
Shoulder Shrugs
Body Lifts
Decline Crunch
Seated Knee-Up
Raised leg Twisted Sit-Ups
Upright Row
Palms-in Presses
Rear Bench Lateral raises
Alles in setjes van vier en dan 10, 8, 6, 6 Reps
Ik weet wat er direct gezegd zal worden,......WAAR ZIJN DE OEFENINGEN VOOR DE BENEN????
Helaas heb ik een probleem met mijn heupen/benen, waardoor ik zo goed als geen oefeningen kan doen zonder veel pijn te hebben.
Als er een dag tussen zit dat ik merk dat de pijn meevalt, pak ik zeker de benen er ook bij, maar dan niet op het volle vermogen zoals de rest.
Na iedere training nog 20 tot 30 minuten [lig]fietsen, dat is voor mij nog goed te doen.
Naast de standaard sups, ben ik nu met mijn derde kuur bezig en dat is deze keer een Cut kuur
Test-E
Tren-E
Mast-E
Winstrol
Zoals gezegd wil mijn vetpercentage dus gewoon niet naar beneden
De vraag is dus, WTF doe ik fout ???? [buiten dat ik mijn benen niet kan trainen].
Vast bedankt voor jullie reacties.
Comment