Toen ik begon met fitness heb ik getwijfeld tussen fullbody en SS. Ik ben toen begonnen met fullbody. maar ik heb gemerkt dat ik een beetje vast ben komen te zitten sinds halverwege december qua progress, waardoor ik wat motivatie ben verloren. Misschien dus eens tijd voor wat anders dacht ik zelf. Ik wil nu dus wel graag met SS beginnen maar zit met het volgende: Geld voor SS het zelfde voor vrouwen als voor mannen? En dan vooral qua opbouwen van gewicht. Ik lees overal om 2.5kg per training te verhogen. Ik dacht altijd dat dit per week was. Ik ben met m'n +/- 50kg lichaamsgewicht natuurlijk (nog ) totaal niet sterk. en met +7.5 kg per week zal ik in 4 weken mijn lichaamsgewicht kunnen benchen. Gaat het dan echt zo snel? Ik moet er wel bij zeggen dat ik me sinds ik ben begonnen totaal niet heb gefocust op het sterker worden, maar op het aankomen in gewicht. Wat toch aardig gelukt is al. Mijn pr's zijn op het moment: 27 kg squat, 32 kg deadlift, en 22 kg bench. Allen op 10 herhalingen. Als ik het goed heb moet je op 70% van je pr's beginnen toch? Ik dacht ook het volgende programma te doen.
Tuesday
Squat 3x5
Bench press 3x5
Chin-ups: 3 sets to failure or add weight if completing more than 15 reps
Thursday
Squat 3x5
bench press 3x5
Deadlift 1x5
Saturday
Squat 3x5
Bench press 3x5
Pull-ups: 3 sets to failure or add weight if completing more than 15 reps
Ik heb overigens ook geen hoeveel chins, pulls ik al kan doen.
Edit: Oja, hoe zit het met kuiten? Ik ben altijd al een voorstander geweest om de kuiten flink aan te pakken.
Tuesday
Squat 3x5
Bench press 3x5
Chin-ups: 3 sets to failure or add weight if completing more than 15 reps
Thursday
Squat 3x5
bench press 3x5
Deadlift 1x5
Saturday
Squat 3x5
Bench press 3x5
Pull-ups: 3 sets to failure or add weight if completing more than 15 reps
Ik heb overigens ook geen hoeveel chins, pulls ik al kan doen.
Edit: Oja, hoe zit het met kuiten? Ik ben altijd al een voorstander geweest om de kuiten flink aan te pakken.
Comment