Aantal reps heavy/med/low schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aantal reps heavy/med/low schema

Hi,

Ik heb de fullbody van wendler naar eigen smaak ingericht en dit is wat het is geworden

dag 1:

Bench - heavy - 3 sets reps 3-1
    OHP - med - 5 sets reps 10
    Front squat - opbouwen maar richting de 3 setjes

Bench - 5x10 van 50% van 1rm van eerste oefening
    Chest en Tri assist

dag 2:

Decline bench - low - 3 sets reps 10
    OHP - heavy - 3 sets 3-1
    Deadlift - opbouwen maar richting de 3 setjes

OHP - 5x10 van 50% van 1rm van eerste oefening
    Schouders en Bi assist

dag 3:

Bench - med - 5 sets van 10
    OHP - low - 3 sets 10 reps
    Front squat - opbouwen

Rug assist

---------------------------------------

Nog een rare indeling misschien, maar benen moeten nog wennen. Laatst gaan front squaten en bij de 2e setje van 10 reps met 40kg was ik al helemaal verrot en de dag erna moeilijk lopen :/.

mijn vraag is, wat vinden jullie van de low/mid/heavy verdeling en de reps + sets.

Doel is kracht. Benen boeit me vrij weinig focus ligt op borst armen en schouders. Als mn benen wat meer aankunnen ga ik dit ook low/med/heavy doen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Als kracht je doel is zou ik niet teveel setjes van 10 reps doen maar gewoon minder reps. Vind dat wendler trouwens maar kut, veel te weinig volume.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ja vond de normale wendler niets, te weinig vol en freq. De fullbody vind ik wel wat hebben. Een andere vraag, wat is eigenlijk de bedoeling van een med dag. Ik zelf doe low als rust, med hypertrofie en heavy dus zwaar gewicht.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik zie dat er niet echt in terug komen. Simpelweg komt het neer op
        - Zware training (hoeft niet tot max, maar wel zwaar)
        - Med. training: 75% van zware training
        - Lichte training: 50% van normale training

Dat kan zowel met het aantal setjes als het met gewicht. Een voorbeeld met het aantal setjes:
        - Med: 7x3hh
        - Zwaar: 10x3hh
        - Licht: 5x3hh
        - opnieuw bovenstaand maar dan met meer gewicht of kortere rust
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

vind het persoonlijk extreem weinig volume.
          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

zoek eens op ABC routine van dokter hatfield aka docter squat .

wel hoog volume maar zn workouts zijn gebaseert op licht middel zwaar
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Phat ook leuk schematje.

Comment

OHP is nou niet bepaald geschikt voor zoveel reps. Voor die oefening is het aan te raden om sets van hoogstens 5 reps te doen.

Reden: Het is een oefening waar redelijk wat techniek in coordinatie bij komt kijken.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  OHP is nou niet bepaald geschikt voor zoveel reps. Voor die oefening is het aan te raden om sets van hoogstens 5 reps te doen.

Reden: Het is een oefening waar redelijk wat techniek in coordinatie bij komt kijken.
                  eens ! liever 3dan 5reps imo . tis en blijft een poweroefening
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                    Ik zie dat er niet echt in terug komen. Simpelweg komt het neer op
                    - Zware training (hoeft niet tot max, maar wel zwaar)
                    - Med. training: 75% van zware training
                    - Lichte training: 50% van normale training

Dat kan zowel met het aantal setjes als het met gewicht. Een voorbeeld met het aantal setjes:
                    - Med: 7x3hh
                    - Zwaar: 10x3hh
                    - Licht: 5x3hh
                    - opnieuw bovenstaand maar dan met meer gewicht of kortere rust
                    Bedankt man! Hier kan ik wat mee.

Originally posted by inferno_0666 View Post

Mmm, ik moet zeggen dat die 10 reppers wel slopend zijn. Maar wel lekker. Zal ff kijken betreft ohp, wil em wel 3* per week doen. Ga ff adonis reps aanhouden kijken hor dat gaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X