Ik zie hier wel een 'veel gevraagd 4 dagen split schema' staan maar geen 3 dagen split schema. Ik train zelf namelijk 3 keer per week en train dan: benen/schouders, rug/biceps en borst/schouders, maar kom hiervoor eigenlijk geen schema tegen zoals die van 4 dagen die in de sticky staat
3 dagen split schema
Collapse
X
-
Er zijn zoveel mogelijkheden voor , 3 dagen trainen!
Waarom zou je willen afstappen van je huidige schema ? Neem aan dat je ook borst / triceps bedoeld als laatste training ?
Het UB / LB schema kan je ook 3 dagen volgen , staat als voorbeeld in het sticky onderwerp ook.
-
Ik heb 2 jaar niet getraind en ben vanaf juli dit jaar weer begonnen met trainen. Alleen vanaf toen eigenlijk de hele tijd een beetje zitten aankloten met welke oefeningen ik wil doen en dus nog niet echt een goed schema kunnen vinden.
Hoe bedoel je precies met het UB/LB schema 3 dagen volgen, want dat is in principe toch als volgt: maandag: lowerbody, dinsdag upperbody en dan donderdag en vrijdag weer hetzelfde, lijkt me niet echt dat je dit makkelijk kan transformeren naar een 3 dagen split schema.
Comment
-
Het kan wel , dan zou je bijvoorbeeld UP body , LO body en dan nog 1 keer UP kunnen trainen.
En de week er na pak je extra de LO body training.
Dat is een idee dus.
Je kan ook Upper / Lower body trainen en als laatste 3e training van de week kun je een fullbody training doen.
3 x in de week full body kan ook.
Je kan ook gewoon een goede split aanhouden !
Het is maar net wat voor jezelf het lekkerste trainen is en waar je het beste resultaat uit haalt.
Comment
-
Zelf ben ik er geen voorstander van om ub/lb 3 x p.w te trainen.
De grote meerwaarde van dit schema is nl dat je alle spiergroepen 2x p.w belast en dat heb je niet met 3 x p.w trainen.
Als je dan toch alles 2 x p.w wilt trainen, is 1x ub, 1x lb en 1x fullbody logischer.
Maar wat wil je precies weten dan?
Volgorde en oefeningen ofzo?
Post inderdaad eens hoe je nu traint.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment