interview 3 Keys To Building Mass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by akito View Post
    Haha live gepost vanuit een Syrisch internetcafé Lethal?
    Gezellig in de zin van dat hij redelijk aanvallend is naar mij toe.
    Bedoel er niks agressiefs mee hoor.

Comment

En voor de rest , meer dan de helft van mijn familie is uitgeroeid door die ziekte , vandaar mijn reacties !
      Hoe of wat maakt ook niet uit , de respectloosheid en dat argeloze gedrag spat er vanaf hier.
      Het slaat nergens op en het zal mij ook aan me reet roesten verder.

Comment

lijkt wel ping pong hier

Comment

Had ook niet verwacht dat sommigen hier zich zo makkelijk mee laten slepen in dat kinderlijke niveau van onwetendheid.
          Als je meerdere directe familie leden verliest hier aan praat je wel anders!

Is het ook niet aan de mods om een beetje respect er in te houden hier voor mekaar?
          Wel excuus aan bieden voor het plaatsen van de woorden maar niet voor het richten tot iemand , dat is toch geen excuus.

Blijf het maar vreemd dat er handen boven het hoofd wordt gehouden bij zulk gedrag.
          Leeftijd zegt niet zoveel meer hier in dit topic , gepasseerd station volgens mij.

Comment

Lethal hou erover op man

Comment

Denk aan je hart lethal
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Interessant stuk Adonis dankjewel. Verder 60 reacties met non info (Y)
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Is die ene mod op vakantie met zijn slotjes?
                  Purist
                  Verzuren zonder kuren
                  ...ilse weet alles...

Comment

Op een-in potentie-goede discussie ,hoeft echt geen slotje op.
                    Het lijkt mij logischer eigenlijk als een moderator alle topic vervuiling eruit filtert en verwijdert.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik ben ook tegen die slotjes hoor. Vond juist dat er altijd te snel een slotje op kwam.
                      Maar anyway, iemand intussen al 50 reppers gedaan met squat?
                      Purist
                      Verzuren zonder kuren
                      ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                        Ik ben ook tegen die slotjes hoor. Vond juist dat er altijd te snel een slotje op kwam.
                        Maar anyway, iemand intussen al 50 reppers gedaan met squat?
                        Nee, kwam niet verder dan 10x200.. Het gaat om het principe dat je genoeg tijd onder de stang doorbrengt.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

GVT heeft mij al aardig wat progressie opgeleverd
                          Purist
                          Verzuren zonder kuren
                          ...ilse weet alles...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X