graag zou ik van julllie weten wat jullie van mijn fullbody schema vinden waar ik aan wil beginnen
ik doe nu ruim 3 jaar aan crossfit, dit doe ik minimaal 3 keer per week en train daarnaast nog
1 a 2 keer vrij in de sportschool
Het laatste jaar ligt het sportschool werk een beetje op een laag pitje en hanteer ik ook niet echt een vast schema.
ik heb me verdiept in een fullbody schema en denk dat dit wat voor mij is omdat het voor mij per week verschilt hoevaak ik train. crossfit wil ik zoiezo 3 keer per week blijven doen en daarnaast wil ik minimaal 2 dagen per week het fullbody schema gaan volgen.
dag 1
legpress
stiff legg deadlift
calve raise
bench press
incline dumbell press
bent over row met een barbell
cable pull down
dumbell sh press staand(afwisselend per arm)
upright row
dumbell curl
dips
dag 2
deadlift
lunges
calve raises
bench press
incline dumbbel press
cable pulldown
bent over row
upright row
dumbell curl
dips
de rep-ranges wil ik op 10-12 gaan houden en daarmee 3 zware werksets maken met
60-90 sec rust tussen de sets of antagonist en agonist gaan combineren.
kan ik op de bench en deadlift (legpress ook?) een 5x5 schema hanteren?
ik heb 2 dagen gemaakt. het verschil hierin zit hem in de deadlift en legpress(momenteel kleine blessure waardoor squaten pijnlijk is) omdat ik na een zware deadlift sessie behoorlijk spierpijn heb en ik niet een dag of 2 dagen later nog een keer z'on sessie kan doen
afgelopen week heb ik dag 1 van het schema gedaan maar heb wat oefeningen gecombineerd omdat het anders m.i erg lang duurt
zo heb afgewisselt tussen antogonisten en agonisten(bench vs bent over row etc)
hiermee was ik zon 50 min mee bezig
ik doe nu ruim 3 jaar aan crossfit, dit doe ik minimaal 3 keer per week en train daarnaast nog
1 a 2 keer vrij in de sportschool
Het laatste jaar ligt het sportschool werk een beetje op een laag pitje en hanteer ik ook niet echt een vast schema.
ik heb me verdiept in een fullbody schema en denk dat dit wat voor mij is omdat het voor mij per week verschilt hoevaak ik train. crossfit wil ik zoiezo 3 keer per week blijven doen en daarnaast wil ik minimaal 2 dagen per week het fullbody schema gaan volgen.
dag 1
legpress
stiff legg deadlift
calve raise
bench press
incline dumbell press
bent over row met een barbell
cable pull down
upright row
dumbell curl
dips
dag 2
deadlift
lunges
calve raises
bench press
incline dumbbel press
cable pulldown
bent over row
upright row
dumbell curl
dips
de rep-ranges wil ik op 10-12 gaan houden en daarmee 3 zware werksets maken met
60-90 sec rust tussen de sets of antagonist en agonist gaan combineren.
kan ik op de bench en deadlift (legpress ook?) een 5x5 schema hanteren?
ik heb 2 dagen gemaakt. het verschil hierin zit hem in de deadlift en legpress(momenteel kleine blessure waardoor squaten pijnlijk is) omdat ik na een zware deadlift sessie behoorlijk spierpijn heb en ik niet een dag of 2 dagen later nog een keer z'on sessie kan doen
afgelopen week heb ik dag 1 van het schema gedaan maar heb wat oefeningen gecombineerd omdat het anders m.i erg lang duurt
zo heb afgewisselt tussen antogonisten en agonisten(bench vs bent over row etc)
hiermee was ik zon 50 min mee bezig
Comment