Ik volg nu al ruim een jaar het ub/lb schema van Dynobet en ben op alle oefeningen sterker geworden. Een tevreden klant dus.
Omdat mijn werktijden zijn gewijzigd wil ik nu graag korter trainen. Ik vind het niet erg om vaker te trainen (ik trainde 4 dagen per week: 2x lb, 2x ub) Ik zoek een schema waarbij ik max. 45 minuten bezig ben en ik zat te denken om het ub gedeelte op te splitsen (over die training doe ik het langst) in een push en een pull dag (waarbij er bij elke training nog wel 1 á 2 oefeningen bij mogen). Ik ga dan van 4 naar 5 trainingsdagen en je krijgt dan zoiets:
ma, di, wo, do, vr, za, zo
push, pull, legs, push, pul, rust, rust,
legs, push, pull, legs, push, rust, rust,
pull, legs, push, pul, legs, rust, rust,
etc.
1) Is dit een goede indeling? Of kan ik beter een andere indeling volgen?
2) Ik ben momenteel aan het cutten. Kan ik van schema wisselen in de cut, of is dat niet verstandig?
Omdat mijn werktijden zijn gewijzigd wil ik nu graag korter trainen. Ik vind het niet erg om vaker te trainen (ik trainde 4 dagen per week: 2x lb, 2x ub) Ik zoek een schema waarbij ik max. 45 minuten bezig ben en ik zat te denken om het ub gedeelte op te splitsen (over die training doe ik het langst) in een push en een pull dag (waarbij er bij elke training nog wel 1 á 2 oefeningen bij mogen). Ik ga dan van 4 naar 5 trainingsdagen en je krijgt dan zoiets:
ma, di, wo, do, vr, za, zo
push, pull, legs, push, pul, rust, rust,
legs, push, pull, legs, push, rust, rust,
pull, legs, push, pul, legs, rust, rust,
etc.
1) Is dit een goede indeling? Of kan ik beter een andere indeling volgen?
2) Ik ben momenteel aan het cutten. Kan ik van schema wisselen in de cut, of is dat niet verstandig?
Comment