Ik wist niet precies waar ik dit bij moest zetten, maar heb het hier maar bij gedaan, ik hoorde laatst iets over piramide training, zegmaar 20x / 15x / 10x / dan 8x ofzoiets, maar kan iemand me hierover wat meer vertellen? Ik doe nu gewoon 4 setjes van 10 bij elke oefening behalve buik en me kuiten!
Piramide training?
Collapse
X
-
Piramide training?
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."Tags: Geen
-
Gebruik deze training eigenlijk voor iedere spiergroep.
Doe altijd 12, 10, 8, 6
De 12 zijn gewoon licht om op te warmen en dan telkens het gewicht zo verhogen dat je het maximale uit je andere sets haalt. Door je herhalingen te verlagen kun je het gewicht extra verhogen dan bij 4 x 10.Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Dennis W @ Nov. 07 2005,04:20)]Gebruik deze training eigenlijk voor iedere spiergroep.
Doe altijd 12, 10, 8, 6
De 12 zijn gewoon licht om op te warmen en dan telkens het gewicht zo verhogen dat je het maximale uit je andere sets haalt. Door je herhalingen te verlagen kun je het gewicht extra verhogen dan bij 4 x 10."Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
meer reps is voor verbranding minder reps is voor massa en kracht dus wat je zegd klopt wel
kijk wel uit voor overtraining met zo veel reps
je zou een oef minder kunnen doen per spiergroep
en jij vet verbranden?? ?? ??
man ga nou 1st is een beetje aankomen man
als de zon een beetje vel brand kijken mensen dwars door je heem je ben super droog dus bulken met die handel.Who's the Chef
Comment
-
uhm... net wat been al zegt wil je nog droger worden ik lees net in bij je naam dat je 61,x kilo weegt? dan zou ik me echt niet druk maken daarom. weet niet hoeveel bodyfat je op je hebt al zou ik persoonlijk niet gaan bulken denk dat er niet veel mensen met me eens zijn maar waarom zou je meer eten dan nodig is en onnodig dik worden? massa gewoon voor massa is toch niet je doel he?
over dat pyramide schema... waarom zou je licht trainen om te beginnen? die intensiteit licht veel te laag om wat van groei mee te stimuleren maar het vreet wel aan je spieren om zo maar te zeggen waardoor het je lichaam tijd en energie kost om te herstellen.
latersbeste tip in de wereld : leer van je fouten :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment