Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
( en dan eventueel een 4e setje van 15 hh maken, om ff die pomp erin te houden)
Dit is een goede optie vind ik. Doe ik ook regelmatig. Geeft idd een gruwelijke pomp na die ultiem zwaare set. Daarnaast vind ik het ook aanvoelen alsof ik de puntjes op de i zet in die spier. Na zo'n zware set voelt het lekker om even langzaam en gecontroleerd te squeezen!
( en dan eventueel een 4e setje van 15 hh maken, om ff die pomp erin te houden)
Dit is een goede optie vind ik. Doe ik ook regelmatig. Geeft idd een gruwelijke pomp na die ultiem zwaare set. Daarnaast vind ik het ook aanvoelen alsof ik de puntjes op de i zet in die spier. Na zo'n zware set voelt het lekker om even langzaam en gecontroleerd te squeezen!
bevalt mij ook goed ja.
ik krijg ze veel beter volgepompt.
en dat 12-10-8-6
als je uiteindelijk bij de laatste 6 uitkomt, heb je je kracht al verspilt.
Beter de 3e set maximaal knallen en een beetje foceren, en een 4e setje weer netjes en goed volpompen.
Ik ben d'r niet zo voor, maar het is wel bewezen dat een relatief licht setje na een paar zware sets zorgt voor meer groeihormoonaanmaak. Of dat genoeg is voor spiergroei...
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 14 2006,17:31)]Ik ben d'r niet zo voor, maar het is wel bewezen dat een relatief licht setje na een paar zware sets zorgt voor meer groeihormoonaanmaak. Of dat genoeg is voor spiergroei...
Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 14 2006,17:31)]Ik ben d'r niet zo voor, maar het is wel bewezen dat een relatief licht setje na een paar zware sets zorgt voor meer groeihormoonaanmaak. Of dat genoeg is voor spiergroei...
Wat stel je dan voor ouwe?
Wat ik momenteel doe is: 8-8-8-8-6-5 (Met bankdrukken.) Hoger dan 8 acht ik niet nodig. Ik vraag me altijd af: wil ik de spiergroep opwarmen voor het zware werk, of wil ik deze uitputten? 15-12-10-8-6 is een leuk rijtje, maar zwaar trainen is wat anders dan rekenen of bingo.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment