klopt het dat hoe zwaarder je weegt hoe breder je kan worden ? want ik wil graag weten of je diezelfde breedte kan halen zonder aan te komen of kan dat niet ?
klopt het dat ...
Collapse
X
-
Snap je vraag niet helemaal geloof ik, uiteraard wordt je zwaarder als je meer spieren hebt en dus 'breder' wordt of bedoel je dat niet?
Je kunt er moeilijk uitzien als een echte vent met het gewicht van een doorsnee boekenwurmpje...
-
nou kijk ik weeg nu 69 kg en ik train 6 dagen per week mijn neef weegt 95 kg en gaat ook vaak naar fitness kan ik dan net zo breed als hem worden zonder zo zwaar te wegen of moet ik daarvoor veel eten om zo breed te worden ?The Training is Nothing...The Will is Everything !!
Comment
-
als je traint, moet je altijd veel eten.... Je lichaam moet toch iets hebben om om te zetten in spier.... Anders post je trainingsschema en voedingsschema maar ff... Kdenk dat je dan nog wel een paar nuttige tips krijgt..
grTrainingslog Farmboy:
Comment
-
Snap je nog steeds niet helemaal hoor, als je er precies zo uit wilt zien als je neef zul je uiteraard ook net zo zwaar moeten wegen. Overigens is ieder lichaam anders en zul je er dus nooit precies zo uit kunnen zien als iemand anders maar dat ter zijde.
Als je ook groot en breed wilt worden zul je idd naast goed trainen ook heel goed en veel moeten eten, zoals Farmboy al zegt kunnen spieren niet uit lucht worden opgebouwd. Je zult ze dus flink moeten voeden en dat betekent uiteraard (vr)eten.
Post gerust ff je trainings- en voedingsschema in de juiste onderdelen, kunnen we je vast wel verder helpen om flink te groeien.
Comment
-
Het is een beetje logisch dat je niet net zo gespierd en breed kan zijn als je neef zonder dat gewicht tenzij hij een vette koe is en jij geen vet op je lijf hebt.
GrtzVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Originally posted by Teunnou kijk ik weeg nu 69 kg en ik train 6 dagen per week mijn neef weegt 95 kg en gaat ook vaak naar fitness kan ik dan net zo breed als hem worden zonder zo zwaar te wegen
of moet ik daarvoor veel eten om zo breed te worden ?
Het is toch logisch dat je zwaarder wordt als je spieren in volume toenemen. En om te groeien heb je voeding nodig. Dus eten en trainen en rusten is toename in omvang en gewicht. Maar dat is al gezegd.
Net als rabbit ben ik ook nieuwsgierig, wil je niet zwaarder worden?Life's what you make it!
Comment
-
Wat al die anderen hier zeggen is gelul!
Het klopt inderdaad dat je een x zo breed kunt worden zonder gewicht aan te komen..
Iedereen weet toch dat bodybuilders uit lucht bestaan en dat je ze zo kunt leksteken!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by IguanaWat al die anderen hier zeggen is gelul!
Het klopt inderdaad dat je een x zo breed kunt worden zonder gewicht aan te komen..
Iedereen weet toch dat bodybuilders uit lucht bestaan en dat je ze zo kunt leksteken!
Trainingslog Farmboy:
Comment
-
Reken je behoefte uit en zorg dat je meer dan dat binnen krijgt, dan kom je aan. Snelle stofwisseling of niet, als je meer eet dan je verbruikt kom je aan, zo simpel is het eigenlijk.
Post anders eens je voedngsschema, kunnen we vast wel het één en ander aan verbeteren.
Comment
-
Met breed wordt vaak een grote/brede borstkas bedoelt. Brede schouders is voor een deel genetisch bepaald.
Als je smalle schouders hebt en geen grote borstkas dan kan de door training natuurlijk wel "breder" worden maar je genetische aanleg voor smalle schouders kan je niet veranderen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment