double split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Whoeaaa bro veel te heavy, in de tweede,derde week ben je overtraind.

Omdat je de trainingen nu indeelt zouden deze misschien maar 30-35 minuten mogen duren, jij gaat telkens een 45-60 minuten bezig zijn.
    Ik zou het bij triceps op 1 massa oefening houden am en pm 1 isolatieoef. en de borst zoveel sets dat kan je niet aan naturel, geloof me kerel. ik zou het bij 3-4 sets houden.

en die leg training, die is goed als dat de laatste training is en je dan een maand kan rusten, je gaat nooit de dag erna op de sportschool geraken

schouders, zijwaartsheffen en upright row met brede greep trainen dezelfde spieren, 1 x shrugs zal wel voldoende zijn denk ik, die schoudertraining is gewoon teveel van het goede.

Je bent een serieuse kerel daar twijfel ik niet aan en je kan trainen tot je moet kotsen daar twijfel ik ook niet aan, maar deze training is teveel voor je bro, je gaat nooit voldoende herstellen laat staan groeien. Iemand die aan de as zit en dan nog een goed afgestemd voedingsplan heeft zal dit misschien kunnen bolwerken maar naturel niet, dan mag alles nog 100% zijn. De trainingen opzich ga je aankunnen maar kan je lichaam het aan deze belasting en ga je geen blessures oplopen of overbelasting, daar moet je ook even aan denken, zou zonde zijn nu zo een schema te volgen en dan een maand of twee te moeten plat liggen omdat je ergens iets geforceerd hebt

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by snipke
      Whoeaaa bro veel te heavy, in de tweede,derde week ben je overtraind.
      is maar voor 4weken daarna 1week rust
      Omdat je de trainingen nu indeelt zouden deze misschien maar 30-35 minuten mogen duren, jij gaat telkens een 45-60 minuten bezig zijn.
      mhah valt mee ik train extreem snel op legday na denk ik dat alle trainingen 45min zijn
      Ik zou het bij triceps op 1 massa oefening houden am en pm 1 isolatieoef. en de borst zoveel sets dat kan je niet aan naturel, geloof me kerel. ik zou het bij 3-4 sets houden.
      borst aantal sets gaan terug.3-4 is idd beter triceps pm gaat preshdown eruit maar am verander ik niets
      en die leg training, die is goed als dat de laatste training is en je dan een maand kan rusten, je gaat nooit de dag erna op de sportschool geraken
      deze legtraining doe ik nu ook. gewoon een kwestie van niet piepen. zie sommige jongens 3sets squaten en dan leg extension leg curlen en die wel grote benen. helaas dat gebeurd niet.
      schouders, zijwaartsheffen en upright row met brede greep trainen dezelfde spieren, 1 x shrugs zal wel voldoende zijn denk ik, die schoudertraining is gewoon teveel van het goede.
      oke uprightrows gaan eruit en 1x shrugs eruit
      Je bent een serieuse kerel daar twijfel ik niet aan en je kan trainen tot je moet kotsen daar twijfel ik ook niet aan, maar deze training is teveel voor je bro, je gaat nooit voldoende herstellen laat staan groeien. Iemand die aan de as zit en dan nog een goed afgestemd voedingsplan heeft zal dit misschien kunnen bolwerken maar naturel niet, dan mag alles nog 100% zijn. De trainingen opzich ga je aankunnen maar kan je lichaam het aan deze belasting en ga je geen blessures oplopen of overbelasting, daar moet je ook even aan denken, zou zonde zijn nu zo een schema te volgen en dan een maand of twee te moeten plat liggen omdat je ergens iets geforceerd hebt
      je vergeet dat me lichaam dit niet gewend is. hij word gedwongen te groeien het is maar voor 4weken en dan rust. overtraining vind ik trouwens ook een slap excuse om niet hard te hoeven trainen.ik ben nog nooit overtraint.
      Grtz
      goede tips ga ff aanpassen

Comment

thx voor de imput. ik zelf dacht aan dit
        zowel am als pm dus

maandag
        borst triceps

dinsdag
        benen,kuiten

donderdag
        rug,biceps

vrijdag
        schouders,kuiten

oefeningen
        borst am: incline benchpress 4sets 4-8hh
        incline flyes 4sets 4-8hh
        borst pm: dumbel press 4sets 12hh
        cable cross over4sets 12hh

triceps am:close grip bench 4sets 8hh
        dips 3sets 8hh
        triceps pm:cable cable rope presh 4sets 12hh

legs am: squat 4sets 4-8hh
        front squat 4sets 4-8hh
        hacksquat 4sets 8hh
        stldl 4sets 8hh
        calve raises 4sets 12+
        legs pm:leg extension 4sets 12hh
        leg press 4sets 12hh
        leg curl 4sets 12hh
        enkel benig staand calve raises 8sets 12+non stop

rug am:deadlifts 4sets 4-8hh
        barbel rows 4sets 8hh
        db rows 4sets 8hh
        backextension3sets 8-12hh
        rug pm:chinnen 3sets 8hh
        lat pulley in nek 3sets 12hh
        pull overs 3sets 12hh

biceps am:cheated barbel curl 4sets 4-8hh
        100%correct barbel preacher curl 3sets 8hh
        biceps pm:hamer curl 4sets 12hh

schouders am:mil press 4sets 4-8hh
        zijwaartsheffen 4sets 8hh
        barbel shrugs 4sets tel geen herhalingen
        db shrugs 4sets zie boven
        schouders pm:front raises 4sets 12hh
        machine zijheffen 4sets 12hh
        rear delts heffen 3sets 12hh
        db shrugs 4sets 12hh
        calves am: zittend heffen 4sets 8hh
        enkel benig zittend 4sets 8hh
        calves pm: non stop bodyweight heffen
        zoiets dacht ik aan

toch maar ff goodmornings eruit gehaalt

Comment

Succes bro, het zullen 4 harde weken worden, maar omdat je dan vakantie hebt kan je u 100% concentreren op het trainen en u voeding want dat zal belangrijk zijn.

Overtraining een excuus, ik dacht dat vroeger ook altijd, we hebben ongeveer hetzelfde gedacht over trainen en geloof me ik heb meermaals getraind tot kotsens toe omdat ik mijn lichaam wou doen schrikken, zoiets is altijd goed voor een korte periode, maar een voledig jaar is teveel, juist zoals met mijn eten , in alles overdreef ik omdat ik wou laten zien dat naturel veel te bereiken was.

Hoe meer hoe beter, maar hiervan ben ik afgestapt, ik krijg nu nog de commentaar van vrienden als ze me bezig zien , daar ze hij is weer bezig zich zelf te slopen. Ik train meestal met een hartmeter aan (lijkt belachelijk maar voor mij niet) en de 100% hartfrequentie heb ik al meer dan eens overschreden.

Ben benieuwd bro, als ik de tijd zou hebben zou ik het ook willen doen

Grtz
          stil growing

Comment

goede post snip. we hebben idd zelfde idee over trainen. dit schema is ook niet handig om lang te doen want dan zal ik toch echt wel merken dat ik overtrain thx ik hou jullie op de hoogte van me ervaringen

Comment

Hey bro ben je nu al bezig met dit schema zo ja hoe bevalt het je

Grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                Hey bro ben je nu al bezig met dit schema zo ja hoe bevalt het je

Grtz
                nope ga maandag beginnen. morgen laatste tentamen duss ff voor me bidden

Comment

Originally posted by punani
                  nope ga maandag beginnen. morgen laatste tentamen duss ff voor me bidden
                  Succes morgen broer en dan lekker vlammen met die d-split. Hou ons op de hoogte.

Comment

Hoe was het je nou bevallen?

Comment

Originally posted by Nemesis
                      Hoe was het je nou bevallen?
                      lastig te beoordelen. tijdens het schema ging alles lekker. raakte echter wel oververmoeit en was echt toe aan me vakantie. ik weet niet of ik het iemand zou aanraden.grts

Comment

Is vaak zo met zulk soort belastende schema's.

Had je voordat je begon een week rust of 2 weken heel rustig aan getraind? Dat is namelijk wel aan te raden met zulk soort schema's.

Heb zelf nog niet zo lang geleden geprobeerd om vanuit het niets ineens 3 keer per week te gaan squatten, 3 keer per week te gaan deadliften, 3 keer per week te benchen en 3 keer per week te gaan chinnen. (oftewel, 3 keer per week fullbody met zware gewichten) en dan ook nog eens een extra training voor de kleinere spiergroepen... dat werkt dus gewoon niet als je geen rust hebt genomen daarvoor en daar naartoe gewerkt hebt.

Altijd aan te raden dus om even gas terugte nemen voordat je aan zoiets begint en ook gas terug te nemen nadat je zoiets gedaan hebt.

Ik had net als punani ook het idee van: tijd voor vakantie! (heb ook het schema niet afgemaakt, werd ziek... puur vermoeidheid dus, gewoon te veel vragen van het lichaam in ene keer.)
                        Bezoek ook eens het forum.

Comment

lijkt me wel verstandig als je tussen je trainingen gaat slapen om je rust te pakken is wel aan te raden met zulke schema's.

f
                          als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by Moob
                            Heb zelf nog niet zo lang geleden geprobeerd om vanuit het niets ineens 3 keer per week te gaan squatten, 3 keer per week te gaan deadliften, 3 keer per week te benchen en 3 keer per week te gaan chinnen. (oftewel, 3 keer per week fullbody met zware gewichten) en dan ook nog eens een extra training voor de kleinere spiergroepen... dat werkt dus gewoon niet als je geen rust hebt genomen daarvoor en daar naartoe gewerkt hebt.
                            Dit heb ik ook iets langer als een maand gedaan. Beviel goed, vermoeid ben ik er niet van geworden. Herstelde gewoon goed.

Wel belangrijk om te vermelden: nooit heb ik till failure getraint. Ik deed 5x5 op de grote 3 en dippen en chinnen. Voor de ondersteuning/kleinere spiergroepen 6-8 herhalingen.
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Wel belangrijk om te vermelden: nooit heb ik till failure getraint.
                              Daar ging het bij mij dus mis (plus dus al vermoeid/half overtrained aan het schema beginnen).
                              Wat ik dan ook nog deed op een 4e trainingsdag in de week was alle kleine spiergroepen nog eens aanpakken (kuiten, armen, buik, een row nog voor rug) tja, dan vraag je er gewoon om.

Was gewoon een soort zelfmoord schema op die manier.

Maar ga het zeker nog eens doen, maar dan MET verstand.
                              Bezoek ook eens het forum.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X