Te weinig slaap, kost kracht (vermoeid).. Ja dat is even jammer, ik hoop dat je er niet veel van zal merken... Dat is wat ik hoop. Ik verwacht eerlijk gezegd, dat je training vermoeiend en zwaar word... Laten we blijven hopen... Succes met je training, gameface.....
Log gameface
Collapse
X
-
Het ging slechter dan verw8 moet ik zeggen. Vooral de benchpress. Ik had die wel slecht verw8 maar zo slecht :S. Maar goed, dit is extra reden om de volgende training extra hard te knallen.
Trouwens, ik heb benchpress een tijdje niet gedaan.
Benchpress.
Ik deed eerst warmup
12x 40(ging nog wel makkelijk)
12x 50
10x 50
8x 50( ik weet het, erg weak).
Incline dumbell press
12x 32(Dus 16kg dumbell per hand).
11x 32
12x 28
10x 28
Bij de dumbell press merkte ik wel een verschil. Normaal deed ik 10x 36kg. Maar goed, ik kon er ook niet meer van maken. Morgen lekker squatte!
Comment
-
Vandaag waren mijn beentjes aan de beurt! Ik had er zin in na die nederlaag van gister. Ik heb wel 2 probleempjes. Bij de stiff legged deadlift voel ik bijna alleen maar mijn onderrug. Hoe kan dit? Doe ik iets fout?
En de lunges werkt ook niet bij mij. Ik heb geen powerrack en het is bijna ommogelijk om vanaf de grond al die kilo's in mijn nek te krijgen. Ik moet die helaas schrappen en vervangen.
Squat.
Warm-up
12x 30
12x 50
12x 70
10x 80
Leg extension.
12x 60
12x 65
10x 75
8x 80 (Dit is de max op dat apparaat :S).
Comment
-
Mischien met de stifflegged deadlift gewicht de grond aan laten tikken tussen de reps. Iig dicht bij de grond. Benen minder buigen mischien ook nog? Kijk eens of je techniek wel klopt.
Lunges mischien met dumbels doen? Doe je ze nu met de barbel? Zou proberen gewoon dumbels in je handen te pakken.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by gameface View PostEn de lunges werkt ook niet bij mij. Ik heb geen powerrack en het is bijna ommogelijk om vanaf de grond al die kilo's in mijn nek te krijgen. Ik moet die helaas schrappen en vervangen.
En hoe kan het dat je wel squat kan doen? Heb je wel een squat rek dan?Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostMischien met de stifflegged deadlift gewicht de grond aan laten tikken tussen de reps. Iig dicht bij de grond. Benen minder buigen mischien ook nog? Kijk eens of je techniek wel klopt.
Lunges mischien met dumbels doen? Doe je ze nu met de barbel? Zou proberen gewoon dumbels in je handen te pakken.
En ik vind die met dumbells wel slim, bedankt voor de tip.
Originally posted by laurann View PostDB lunge?
En hoe kan het dat je wel squat kan doen? Heb je wel een squat rek dan?
Comment
-
Originally posted by gameface View PostEn ik vind die met dumbells wel slim, bedankt voor de tip.
Ik had altijd met een barbel op me nek dat ik uit balans raakte en dat ik op mijn gat ging.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Vandaag lekker rusten :P!
Spierpijn als de malle!
Me kip en rijst maaltijd wordt vervangen door sate met rijst, omdat ik moet werken. Ik werk in een restaurant en heb helemaal geen pauzes. Ik kan voordat ik begin alleen wat eten. Op zich is het niet zo erg want dat is het enige wat verandert. Na me werk gwn kwark en pitten!
Comment
-
Net rug biceps gepakt. Ging vrij lkkr voor mijn gevoel. Tempo zat er goed in. Eerste keer deadlift. Ik moet nog wel de techniek goed onder de knie krijgen.
Deadlift
12x 50
12x 80
10x 80
8x 80
Biceps oefeningen kon ik niet meer alles geven. Door mijn rug oefeningen waren mijn biceps al erg uitgeput.
Maarrrr ik ben wel tevreden!
training heeft ongeveer 60 min geduurd.
Comment
-
Ik probeerde trouwens nog 100 kilo maar die mislukte beetje, niet eens 1 keer gelukt. Het zal vast aan me techniek liggen.
Misschien is het ook handig om donderdag met vrijdag te ruilen want ik had vandaag nog steeds spierpijn van dinsdag(benen).
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment