Hierbij, als deelnemer aan de Beachboy verkiezing, een log van mij.
Mijn plan is om dinsdag te starten met UD 2.0, kijken hoe dit gaat, daarna nog een cleanbulk erachteraan en dan de schade beperkt zien te houden na de examens.
Als voorbereiding heb ik het boek van Lyle McDonald gedownload, maar ik heb het eigenlijk maar voor een klein deel gelezen (heb al een lees handicap en heb over 2 weken ook nog eens literatuur mondelingen, dus nog zat te lezen), meeste info heb ik dan ook gehaald uit de logs van Dynobet, waarvoor dank. Hopelijk heb ik het toch nog een beetje goed begrepen.
Enkele stats:
Gewicht: rond de 82/83, heb het vandaag gewogen maar wel pas na de training
Lengte: net aan 1 meter 70.
vetpercentage: schatting 13,2 % (taille, gewicht + nek taille).
Trainingstijd: in juli 2 jaar.
Training schema voeg ik dadelijk nog toe, ik ga eerst even eten.
Mijn plan is om dinsdag te starten met UD 2.0, kijken hoe dit gaat, daarna nog een cleanbulk erachteraan en dan de schade beperkt zien te houden na de examens.
Als voorbereiding heb ik het boek van Lyle McDonald gedownload, maar ik heb het eigenlijk maar voor een klein deel gelezen (heb al een lees handicap en heb over 2 weken ook nog eens literatuur mondelingen, dus nog zat te lezen), meeste info heb ik dan ook gehaald uit de logs van Dynobet, waarvoor dank. Hopelijk heb ik het toch nog een beetje goed begrepen.
Enkele stats:
Gewicht: rond de 82/83, heb het vandaag gewogen maar wel pas na de training
Lengte: net aan 1 meter 70.
vetpercentage: schatting 13,2 % (taille, gewicht + nek taille).
Trainingstijd: in juli 2 jaar.
Training schema voeg ik dadelijk nog toe, ik ga eerst even eten.
Comment