Ok ben net terug van de gym en is mijn eerste training weer sinds ruim 4 maanden,daarvoor heb ik een jaartje getraind met een 4 daagse split maar zoals de meeste beginnelingen kon het allemaal wel wat beter qua compounds en benen.
Nu heb ik het 4 dagen schema van Falstyr gepakt en hoop daar flinke klappen mee te kunnen maken om massa en kracht op te bouwen.
stats: 30 jaar, 180cm, 67kg
Mijn eerste doel is om weer op de 74 kg te komen, ben er best wel klaar mee met hoe het ging de laatste tijd en het word nu niet zeiken en uitstellen maar gewoon knallen.
Qua supps gebruik ik whey, crea en vitamines, voeding bouw ik weer op en ga weer regelmatig eten.Mn ontbijt bestond de laatste maanden uit koffie en sigaretten dus ben nu niet bepaald fit.
De eerste training zit er op nu en het ging allemaal een beetje moeizaam maar het begin is er:
Squats: 10x40, 8x40, 8x40
Stiff legged deadlifts: 8x50, 8x50, 8x50
Zercher squats: 6x40, 6x40, 6x40
Pendlay rows: 6x50 Fail, kreeg kramp in de buikspieren dus toen maar gestopt.
1 arm Dumbbell rows: 8x20, 8x20, 8x20
Plank holds maar geskipt door dat geintje met pendlay rows.
Morgen weer een dag
Nu heb ik het 4 dagen schema van Falstyr gepakt en hoop daar flinke klappen mee te kunnen maken om massa en kracht op te bouwen.
stats: 30 jaar, 180cm, 67kg
Mijn eerste doel is om weer op de 74 kg te komen, ben er best wel klaar mee met hoe het ging de laatste tijd en het word nu niet zeiken en uitstellen maar gewoon knallen.
Qua supps gebruik ik whey, crea en vitamines, voeding bouw ik weer op en ga weer regelmatig eten.Mn ontbijt bestond de laatste maanden uit koffie en sigaretten dus ben nu niet bepaald fit.
De eerste training zit er op nu en het ging allemaal een beetje moeizaam maar het begin is er:
Squats: 10x40, 8x40, 8x40
Stiff legged deadlifts: 8x50, 8x50, 8x50
Zercher squats: 6x40, 6x40, 6x40
Pendlay rows: 6x50 Fail, kreeg kramp in de buikspieren dus toen maar gestopt.
1 arm Dumbbell rows: 8x20, 8x20, 8x20
Plank holds maar geskipt door dat geintje met pendlay rows.
Morgen weer een dag
Comment