TRIPLE OG's cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TRIPLE OG's cut

Heey Bodynet leden

na al die negatieve reacties op mijn vorige topic heb ik besloten om een goede voedingschema te maken.
    Ik wil gaan cutten, mijn doel is om 8kg pure vetmassa te verliezen, zonder al te veel spiermassa en kracht te verliezen, ik heb hiervoor 14 maanden lang op kracht getraind

mijn stats:

leeftijd: 17
    Gewicht: 108kg
    lengte: 1,83
    BF: 30-31%

BF heb ik met weegschaal gemeten dus is niet zo precies.

Ik ga morgen beginnen met de bijgevoegde voedingschema die ik vandaag gemaakt heb.(met dank aan Svalin)

met de trainingsschema ben ik al een tijdje mee bezig. Ik doe 1 maand kracht 1 maand massa dan weer 1 maand kracht
    dus 2:1 kracht:massa verhouding

De trainingschema heb ik zelf aangepast met behulp van de schema uit de e-book big black book of training secrets

naast de training- en voedingschema doe ik ook cardio in de vorm van HIIT
    hiermee ben ik al een week mee bezig.

ik ben begonnen op 5 intervals, 30 jog 30 sprint 30 lopen
    jaja me conditie is erg slecht, en lichaamsgewicht zorgt ervoor dat ik nog sneller uitgeput raak.

Eventueel ga ik later nog anavar 40mg 2 maanden gebruiken om vetverbranding te stimuleren
    Attached Files
    18 jaar, 105 kg,

DL:
    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Goede keus man

Zou alleen aan de brinta gaan s'ochtends want brood is lang niet zo goed als brinta/havermout, tis alleen makkelijker en lekkerder.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

hier de foto's over 2 maanden weer nieuwe.
      alleen benen zijn gespannen

Attached Files
      18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Goede keus man

Zou alleen aan de brinta gaan s'ochtends want brood is lang niet zo goed als brinta/havermout, tis alleen makkelijker en lekkerder.
        heb ik keertje icm met shake gedaan nou kreeg wel opgeblazen buik van al dat melk,
        18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X