Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mag ongeveer 1644Kcal in totaal hebben om af te vallen, doe nu de helft minder melk en de helft meer water.
Wat!? Zo weinig kcal??? dat is voor een man veel te weinig! je hebt als man zijnde voor je basis metabolisme alleen al 2500 kcal per dag nodig, en dan train jij er ook nog eens bij! De gemiddelde sportere heeft een behoefte van om en nabij de 3000 kcal. Da's bijna de helft meer dan wat jij nu eet!
Wat!? Zo weinig kcal??? dat is voor een man veel te weinig! je hebt als man zijnde voor je basis metabolisme alleen al 2500 kcal per dag nodig, en dan train jij er ook nog eens bij! De gemiddelde sportere heeft een behoefte van om en nabij de 3000 kcal. Da's bijna de helft meer dan wat jij nu eet!
"gewicht x2 x16-400= aantal kcal per dag"
67*2*16-400 = 1744Kcal
die rekensom staat bij Q/A sticky maar vind het wel heel weinig, en volgens http://voedingsbehoefte.nl krijg ik dit:
Totale dagelijkse behoefte energie: 2613 Kcal
Lijkt me toch betere aantal Kcal..
Mijn voedingschema ziet er nu alsvolgt uit die ik nu ook al gebruik: 6:00 Wheyshake
haha ja veel mensen verbazen zich erover als ze me zien en dan me gewicht horen, vind zelf ook nog vrij laag maar ben ook niet erg lang :P na de cut wil ik zoiezo voorbij de 70kg gaan met bulken
Hmm..ik vind je er persoolijk nogal schraal uitzien op je avatar.
In de zin van droog?
Arm omtrek op foto is overgens 34cm om duidelijker beeld te geven, op me buik en rug zit nog aardig vet laagje die eraf moet.
Wil natuurlijk nog wel wat vet overhouden (Ca. 10%) zit nu denk ik rond de 12/13% maar moet ik nog eens een keer laten meten.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment