permanent afvallen wat is het beste ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke heb het gevonden, maar eh..... 3358 Kcal ( is dit niet wat veel ????)
    Oke ik weeg 124,3 Kg om precies te zijn en volgens zo'n apparaat heb ik vetpercentage van 29,1%

Ik geloog dat ik dan behoorlijk moet gaan eten, want ik ben 3 weken geleden begonne met wat ik bovenstaand eet en teglijk 2 /3 x week gaan sporten!!!

Zeker teveel van het goede ?

Comment

je hebt geen professionele begeleiding nodig. Zijn hier genoeg mensen die je kunnen helpen met een voedingschema. Wat ik beetje lees is dat je ook niet zo veel verstand van voeding hebt. Probeer alle stickies te lezen.
      Wat ik echt een onwijs goed boek vind,..al helemaal voor jou,..is:

Action Hero Body.

Is echt een enorme nerd naam voor een boek en klinkt als een tellsell boek.
      Maar staat perfect in hoe je zelf een voedingsschema en sportschema kan maken. En veel tips en trics.

hier:
      MensHealth - Action hero body

En nee ik heb er geen aandelen in ..maar heb zo'n 50 KT boeken gelezen en vond deze de beste
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Volgens mij eet je veel te weinig... Opnieuw richting crashdieet dus. Maar als jij niet zegt wat je behoefte is kunnen wij niet reageren.

Toch wat kleine tips:
        liga = brol
        niet te veel kaas eten, ik weet niet wat die salade is...
        die snacks a jacks klinken ook niet echt goed in de oren.
        15u slechte PWO

Op het eerste zicht denk ik dat je te weinig eiwitten en goeie vetten binnen krijgt. En te veel meuk zoals suikers enzo...

edit: hasd pagina 2 niet gezien, dus bovenstaande was al aangehaald
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Mijn voedingsbehoefte ??

Ik had via de calculator uitgerekend dat mijn behoeft aan Kcal 3358 is , in mijn optiek is dit toch echt wat aan de vele kant, als jullie dit niet vinden laat me het weten,.

benn 124 Kg , 1,83 mtr, vetpercentage van 29,1% Volgens zon electronisch apparaat

Uit e voedingsbehoeft calculator kwam dit

3358 Kcal
          194 Gram eiwitten
          75 gram vet
          478 Gram Koolhydraten

Ik hoor graag

Comment

3350 klinkt aannemelijk. Stuk beter dan 1000-2000kcal.
            Van die 3350 haal je 500kcal er af en kom je uit om 2800kcal wat je moet eten om af te vallen

2.5-3gr eiwitter per 1kg lichaamsgewicht
            60-100gr onverzadigd vet
            koolhydraten niet hoger dan 250gr op sportdagen en 100-150gr op niet sportdagen.

Zou daarnaast even optellen wat je nu zo'n beetje altijd eet. Als het verschil te groot is dan kun je beter elke week of 2 wat toevoegen tot je op de 2800kcal zit.

Comment

Kan best 3358 behoefte, betekent dus dat je richting 3000 of minder gaat eten zo overdreven veel is dat niet.

Proteine is alleen aan de lage kant omdat de calculator 2,2*vet vrije massa doet en hier zo'n beetje de regel 2,5*massa de regel is.
              He who keeps silent consents.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X