Hoe slecht is een blokje chocolade voor de bf%?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zeepaard View Post
    Ik snap mensen ook niet die beweren dat sultana's of eierkoeken gezond zijn Mijn gezonde deel van de voeding, bestaat uit magere zuivel (kwark of yoghurt), fruit met weinig KH's (aardbeien bv, citroen), mager vlees (kalkoen, kipfilet, achterham met 3% vet, ei-witten, koolvis, tonijn op water), volkoren granen zonder suiker (haver, tarwezemelen, volkoren meergranenbrood, volkoren rijst), en groenten (afwisselend gekookt en rauw). 20+ (smeer)kaas en normale pindakaas eet ik ook wel eens, maar met mate. Verder zo min mogelijk verzadigde vetten. En veel drinken.

De enige (snelle) koolhydraten zijn dus de suikers uit fruit, en lactose uit de zuivel. Alleen als ik me flauw voel neem ik een druivensuikertje.

Ik lees lang genoeg mee hier om te weten wat wel en niet onder gezond valt, ik weet ook dat m'n eigen voeding niet perfect is, maar ik ga een liga niet gezond noemen omdat er toevallig melk op zit (maar vervolgens wel 18 gram vet, waarvan bijna de helft verzadigd en een berg suiker en snelle kh's), of ontbijtkoek omdat het vetarm is maar ondertussen wel voor 70% uit kh's en een derde suiker bestaat.
    Ooooohw nou ik zou me er niet te druk om maken. Zo te horen is de rest van je voeding erg goed. Mocht niet niet voldoende vooruitgang hebben, kan je het altijd nog weg hallen. Je weet best wat wel/niet beter is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X