Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Hoi,
    Ik ben aan het proberen af te vallen , en wil jullie om een paar dingen vragen...

Mijn info:
    14 jaar
    1.92
    78kg
    Vetpercentage : 11.1%
    BMI: 21
    (Optie: Schoenmaat 49 :P)

Mijn doel:
    70kg
    BMI : 18/19
    Licht gespierde arm/rugspieren
    (veel) vet kwijtraken bij m'n bovenbenen (omdat daar zegmaar de helft van mijn lichaamsvet zit , en dus heel weinig op mun buik)
    Blokjes??

Ik heb net de brief op de bus gedaan bij de Sportschool voor twee maanden , dus daar kan ik ook eventueel trainen.
    Tips??

Voedingsschema:
    Ontbijt:Crackers/Brood.
    Tussendoor:Van die kartonnen Sultana's van de Euroshopper en appelsap.
    Lunch: Appel en Flesjes 0,5l x2 Water.
    Tussendoor(over de middag verdeeld (15.00 t/m 17.00):
    'smiddags: Water met Citroensap / 2 Biscuitjes (Euroshopper) / Appel.
    Avondeten: Normaal eten.

Ik ga/mag geen bodybuilder-spul kopen , dus hou er rekening mee

Greenzo
    Status : -0,4kg

Meer en beter eten. Kijk eens in de stickies (bovenaan ieder subfora).
    Welkom!

Je kan alles met gewone voeding redden. Opzich zijn shakes enz aan het begin echt niet nodig.
    Denk trouwens dat mijn ontbijt al meer is, dan wat jij tot aan het avondeten eet..

Comment

Wat je nu eet trekt op NIKS.

Maar waarom wil je nu nog afvallen? Je bent 14jaar en voor je grootte zeker niet te zwaar.

Kan het zijn omdat je een sixpack zou willen zien op het strand? Als dit niet het geval is zou ik eerder iets beter en meer gaan eten. Lees dan ook nog een de TIENERBODYBUILING-thread.

Als dit wel het geval is; ik zou niet te veel hulp verwachten dan
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

@ Sancho
        Nee , ik wil mijn benen wat minder doen ,waar ongeveer het meeste vet in zit.
        Tienerbodybuilding zal ik meteen gaan lezen.

Nah , dan ga ik iedergeval naar de 75 werken.

Comment

Lees Tiener Bodybuilding + Zomer Sticky.
          Meer heb je niet nodig qua info.

Comment

@ Sancho
            Niet veel hulp , maar wel wat.

@ Falstyr,
            Opzich wil ik wel wat meer doen dan alleen dit , maar ik heb maar twee maanden voor Sportschool, dus veel tijd heb ik niet.

Denk dat het wel zoon beetje rond is.

Comment

dubbel post...

Wat is handig voor voor de sportschool te eten of te drinken? (of eventueel gemengd met ontbijt , aangezien ik in de vakantie om elf uur al op de spinning wil zitten.)
              Voor energie natuurlijk

Beetje een domme : Kleding ?
              Gewoon T-Shirt met Joggingbroek toch?

En hoe zit het met 'rust'??
              Hoeveel uur/dagen??

Comment

Valt bijna allemaal te lezen in de stickies. Kijk maar uit dat je niet het eerste gevalletje 'bovenkaak' wordt...

Kleding: houd het simpel. Iets was makkelijk zit en let ook even op de richtlijnen van je sportschool. Denk om een handdoek.

Comment

48 uur rust per spiergroep.
                  Kleding gewoon wat lekker zit joh. Dunne stof is ook wel zo handig, meeste sportscholen ga je nu half dood van de hitte.
                  Voor spinning.. tja.. dat is ook een beetje uitvogelen wat je zelf fijn vind. Ik zou in ieder geval niet vlak daarvoor zwaar eten, eerder langer van tevoren. Bv brinta

Comment

geen jogging broek bij spinning! lijkt me erg rot een lange broek, je zal je broek echt helemaal nat zweten
                    Groeten

Comment

Check even de zadels van de spinningfietsen. Als ze een racezadel hebben lijkt een korte fietsbroek met zeemleer me de enige comfortabele optie.

Comment

Originally posted by Emagix View Post
                        Check even de zadels van de spinningfietsen. Als ze een racezadel hebben lijkt een korte fietsbroek met zeemleer me de enige comfortabele optie.
                        inderdaad, maar in principe doet een kort soepel broekje het ook gewoon goed
                        Groeten

Comment

14 en nu al fitness? ik ben zelf ook op m'n 15e begonnen maar ik geef je een tip.. doe het metteen goed en eet de juiste voeding want je helpt je lichaam zwaar naar de klote anders.. heb in 't begin ook dom getraind en heb er nu nog steeds een blessure van die waarschijnlijk nooit meer weggaat.. tminste heb'm al 2 jaar

en ga daarom alsjeblieft meer eten want wat je nu eet gaat nergens over, en kijk nogs een keer goed in de spiegel want waarschijnlijk benj zo skinnie als iets.. beter ga je massa opbouwen in plaats van afvalle, egt sick datj nog meer wilt afvalle.. dlijk krijgj nog annorec man
                          19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

Je wilt 70kg op 1m92 wegen. Zou dat toch echt niet willen kerel. Dan blijft er dus echt niks meer van je over.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ Iedereen.
                              Serieus?
                              Dacht dat 78kg al teveel was.
                              Mwah , dan werk ik wel naar 75kg, en dan gewoon lekker erop blijvenzitten.
                              Dit was vooral bedoeld om minder vet van m'n benen af te trainen.
                              Als je dit wil doen , gewoon je benen NIET trainen , right?

De spinningarea word verbouwd , dus helaas word 2009 geen spinning.
                              Ik heb nu gewoon een (ruime) joggingbroek met een licht T-Shirt.

Iemand een goed trainingsschema voor mij? (Rug,Armen en Buik.)

Ik doe dit omdat ik me bij mijn gewicht nu echt niet lekker voel , en ik overigens ook mijn conditie wil vebeteren.
                              En ja voeding , ik zal er naar kijken , ben nu alles an het noteren voor een log , dusss.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X