helpen met afvallen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by boxingpsyco View Post
    ik wil niet veel zeggen maar wat je nu zegt slaat nergens op..
    hij eet overdag slecht eigenlijk alleen maar troep en dan eet hij s'avonds mee met het avond eten.. dus jij zegt dat dat ze door moet gaan en dan wat visolie pillen erbij doen.. nee genrall dan trekt het echt niet bij :/ hij word alleen maar zwaarder en hij heeft nu al verhoogde risico op ziektes zoals suikerziekte. en die veel te weinig kcal is ook overdreven want ik heb er maar 400 afgehaalt en om af te vallen staat overal dat je 0-500 eraf mag halen.
    okay ik moet zeggen dat ik niet wist dat je als je groeid er vanzelf al kcal afschrijft. daar kan ik wel wat mee.
    Originally posted by Misterfit View Post
    Volgens mij moet je Generals post nog eens beter lezen. Hij zegt, dat hij de frisdrank moet weglaten en het andere troep ook. ( frisdrank ditchen en de troep laten zitten ( laten zitten in de zin van, niet meer nemen ))
    Danku mrFit.

Originally posted by boxingpsyco View Post
    even om terug te komen op die visolie pillen.. wat schiet het nou op om hem visolie pillen te laten slikken bij een dagelijkse voeding waar niks fatsoenlijks inzit behalven het avondeten. zolang zijn basis niet goed is zal het echt niet helpen om hem met pillen te voeren.

en ik wil geen bodybuilder van hem maken ik wil hem laten afvallen dus om dan bodybuilding voor jeugd te gaan lezen lijkt me ookniet echt veel zin hebben.
    En heel fijn dat je geen bb'er van hem wilt maken. Maar dat is ook niet wat wij met hem voor hebben. Feit is gewoon dat KT in combinatie met een dieet en eventueel cardio veel beter is dan dieet en cardio. Bij het laatste blijft er altijd zo'n skinny-fat persoon over. En dat is geen vooruitgang.

Die visolie zou je broertje juist goed doen. Als hij alleen maar troep eet, mist hij 99% zeker een sufficiƫnte inname van omega3 vetten, terwijl je lichaam die wel nodig heeft. Dat zal zijn gezondheid goed doen, en zijn vetverbranding vergemakkelijken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Niet zeiken.

Ook hier geld... Lees Zomer Sticky. Staat alles in.

Alleen qua sport moet je Tiener Bodybuilding hanteren omdat het broertje nog in ontwikkeling is en niet als een volwassene mee moet sporten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Niet zeiken.

Ook hier geld... Lees Zomer Sticky. Staat alles in.

Alleen qua sport moet je Tiener Bodybuilding hanteren omdat het broertje nog in ontwikkeling is en niet als een volwassene mee moet sporten.
        Deze maal correcte topic
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X