Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jaa weet het kerel , maar als zo wat je niet bevalt kap je beter.. Goed voor je is het niet eh
Nee niet echt, heb het zelf ervaart.
Je lan er ook niet teveel van nemen anders zou je rikketik er weleens mee op kunnen houden en daar wordt je niet vrolijk van. Dus alles met mate en gedoseerd.
Nee niet echt, heb het zelf ervaart.
Je lan er ook niet teveel van nemen anders zou je rikketik er weleens mee op kunnen houden en daar wordt je niet vrolijk van. Dus alles met mate en gedoseerd.
Ik geloof dat er al mensen aan overleden zijn.
Kan me er wel wat bij voorstellen, ik kreeg er hartkloppingen van.
dat wel en zweten als de tering .. Bijwerkingen waren hartklopingen en erg nerveus , had je dat ook snuf?
Yep, maar in combinatie met caffeine geeft het een bepaalde boost.
Op cardio-dagen kon ik zonder moeite in 47 minuten 700 calorieen verbranden. Ik vond het dus wel wat hebben. Je moet gewoon niet teveel nemen dus juist doseren.
Ik heb ze ook, gele stacker 2 met ephedra.
Ik neem er nu de eerste 3 weken 1 in uurtje voor de training
4e week als het nodig is 1 week 2p.d
Krijg er veel energie van,kan me enorm goed focussen ook en vetverbranding gaat goed
Wel heel positief maar merk ook zeker bijwerkingen.
Hart gaat wel harder en maakt (grotere?) kloppingen bij zware deadlift of squats/legpress.
Maar verder geen overdreven hartkloppingen, zware compounds hebben uiteraard zoiso al een flinke impact op het hart, maar deze 3 merk ik het wel SOMS bij.. dan neem ik ook echt even m'n rust (5-10minuten).
Verder heb ik dat ik soms ineens merk dat ik op m'n tanden knars, moeilijk in slaap val soms warm/koud/warm/koud.
Dusja een heftig middeltje is het wel, zou soms denken dat ik aan de mdma kristallen zit maar dan zonder de space haha.
Ga dit in ieder geval niet te lang gebruiken, merk wel dat het iets is wat zeker niet goed is voor je
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment