ephedra nog steeds gewoon te koop?!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ephedra nog steeds gewoon te koop?!!

hej mensen

Deze week een voedingszaak binnengelopen in Enschede,
    Gevraagd naar hulpmiddel voor vet verbranden zegt die vrouw ja ik heb nog wel ander middeltje dat helpt echt goed! kwam ze aan met een doorzichtige gesealde pot zonder label met stacker 2 (MET EPHEDRA) aan!

Was te koop voor 40 euries,, heb hem maar gekocht ! Gelijk deze week begonnen met ontbijt 1 capsule en ben deze week 1.5 afgevallen.

Begin van de week
    141 kg

eind van de week 139.5 kg

Deze week ga ik verhogen naar 2 capsules bij ontbijt
    Trainen voor die spiertieten

Is in ieder geval niet legaal geweest. Vrees ook over de datum.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja was nog 1 leverancier die het leverde zei die vrouw mij... ze krijgen elke maand nieuwe potjes...
      Trainen voor die spiertieten

Comment

Originally posted by ramon View Post
        ja was nog 1 leverancier die het leverde zei die vrouw mij... ze krijgen elke maand nieuwe potjes...
        Nou, vertel het maar niet aan die jongens met die petten op.

Comment

Efedra is illigaal in Nederland en mag niet langer geimporteerd en geproduceerd worden. Waar jij tegen aan gelopen bent is ofwel een vervalsing ofwel een product dat sterk over de datum is ofwel erg illigaal verkregen.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Vind verbod zowiezo belachelijk. Denk echt wel dat er genoeg nog circuleerd en hoeft echt niet over de datum te zijn, hoe de fock jullie daar nou bij komen. Waarom zouden ze niet gewoon geluk hebben bij de grens, der is zeker nog vraag naar en in buitenland is geen verbod dus zie het probleem niet om te importeren.
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat grappig, gewoon in het centrum ergens? Vraag me af of ze dat spul dan uit Duitsland naar binnen smokkelen. Of is het daar ook verboden?

-edit- Lamma, yawgmoth gaf tegelijkertijd antwoord :P

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                Vind verbod zowiezo belachelijk. Denk echt wel dat er genoeg nog circuleerd en hoeft echt niet over de datum te zijn, hoe de fock jullie daar nou bij komen. Waarom zouden ze niet gewoon geluk hebben bij de grens, der is zeker nog vraag naar en in buitenland is geen verbod dus zie het probleem niet om te importeren.
                Nee, hier in Engeland totaal geen moeite met het verkrijgen van ephedra,hehehehe

Comment

maatje van mij heeft ook z'n winkel

als je ziet wat ze mogen bestellen wat eigenlijks niet mag

maar dat mogen ze zelf weten als die lui het maar kunnen verkopen

gewoon onder een andere naam en klaar is kees, als hij ze maar niet verkoopt aan de verkeerde

maar idd lijkt mij erg sterk dat ze nog stacker 2 verkopen met ephe erin
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Pink View Post
                    Wat grappig, gewoon in het centrum ergens? Vraag me af of ze dat spul dan uit Duitsland naar binnen smokkelen. Of is het daar ook verboden?

-edit- Lamma, yawgmoth gaf tegelijkertijd antwoord :P
                    Jah pinky ik ben scherupppp
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik kan me herinneren in mijn uitgaanstijdperk dat als 'natuurlijke xtc' gebruikt te hebben.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Ik kan me herinneren in mijn uitgaanstijdperk dat als 'natuurlijke xtc' gebruikt te hebben.

Is volgens mij 10 jaar geleden dat ik eens een potje stacker 7 had gekocht.
                        Ging ik eerst 2 uur naar de sportschool en dan nog eens 3 uur fietsen....wat een rotzooi was dat zeg! Of voordat ik op stap ging nam ik zo een capsule en dan ging je inderdaad de hele avond door.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

klinkt ideaal als natural xtc

Comment

Wat ik zorgwekkenden vind is dat die gast na een jaar nog steeds 140kg weegt en geen ene vooruitgang heeft geboekt vergeleken met vorig jaar toen hij ook allerlei short cuts had geprobeerd. Sukkel :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Wat ik zorgwekkenden vind is dat die gast na een jaar nog steeds 140kg weegt en geen ene vooruitgang heeft geboekt vergeleken met vorig jaar toen hij ook allerlei short cuts had geprobeerd. Sukkel :P
                              lekker recht voor zn raap
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X