Cardio op een nuchtere maag (ontbijt)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als ik smorgens voor mijn cardio eet krijg erna tijdens het lopen altijd steken. Dus ik loop altijd op nuchtere maag ^^.

Comment

Beter neem je geen whey, dat veroorzaakt alsnog een insuline piek. Neem gewoon 5/10 gram EAS/BCAA, wacht een kwartier en ga cardio-en. Ik vind ochtend cardio persoonlijk veeel effectiever dan cardio na het trainen.
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

heb ik nog nooit uigeprobeerd eerlijk gezegt, maar ik probeer gezond te eten en te joggen om de 2 a 3 dagen zo krijg je een hertelperiode waarvan je dan beter kan presteren heb ik aan de lijve ondervonden
        Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by Milestone View Post
          Beter neem je geen whey, dat veroorzaakt alsnog een insuline piek. Neem gewoon 5/10 gram EAS/BCAA, wacht een kwartier en ga cardio-en. Ik vind ochtend cardio persoonlijk veeel effectiever dan cardio na het trainen.
          En dat veroorzaakt geen insulinepiek?
          NOchtendcardio KAN voordelig zijn omdat er stoffen worden vrijgemaakt die het zogenaamde "stubborn fat" aanspreken. Nuja, dit is er mij toch verteld geweest. Maar zolang je bodyfat niet in de single digits zit, hoef je je daar geen zorgen over te maken.
          Ook niet vergeten dat het om de kcal blijft draaien. Tijdens de dag heb je meer energie dan s ochtends voordat je gegeten hebt. Als je dan wat langer kan doorgaan of wat intensiever kan hardlopen (en dus meer kcal verbrandt), dan is dit effectiever dan ochtendcardio.
          Ook belangrijk: cortisol. (staat s ochtends hoger)

Ik zou zeggen: doe cardio wanneer dit voor jou het beste uitkomt.
          @ ketIF

Comment

Als ik in de ochtend cardio wil doen(Een pokke end rennen) dan moet ik niks eten
            anders voel ik het op en neer gaan in mijn buik en krijg ik steken tot dat ik het eruit kots en weer rustig door kan gaan maarja kotsen tijdens je cardio is niet echt leuk.
            BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X