Vetpercentagemeter.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viking18 View Post
    Zo'n weegschaal die vetpercentagemeet, ik weet het, niet betrouwbaar. Maar stel je weegt altijd op hetzelfde moment etc, geeft het dan wel vooruitgang weer? Ik weet namelijk niet door wie ik het anders altijd zou moeten laten meten en wil wel mijn vooruitgang kunnen meten ter motivatie

Kijkshop.nl - Besthome Personenweegschaal BOP-18 RVS

Aan zoiets als deze zat ik zelf te denken
    niemand?

Comment

niemand?
      Ik heb niks met dit soort weegschalen.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zo'n weegschaal die vetpercentagemeet, ik weet het, niet betrouwbaar. Maar stel je weegt altijd op hetzelfde moment etc, geeft het dan wel vooruitgang weer? Ik weet namelijk niet door wie ik het anders altijd zou moeten laten meten en wil wel mijn vooruitgang kunnen meten ter motivatie

Kijkshop.nl - Besthome Personenweegschaal BOP-18 RVS

Aan zoiets als deze zat ik zelf te denken
        Ik heb precies deze weegschaal..

Tot nu toe klopt deze aardig ..
        Ik meet mijn gewicht hiermee en ook tegelijk word het vet% uitgerekend..
        Als ik de uitkomst vergelijk met de meting die ik doe met een huidplooi tang zit er ongeveer een half % verschil in steeds...

Dus redelijk nauwkeurig voor een digitale vetpercentage meter..

Wel inderdaad steeds op het zelfde moment van de dag uitvoeren...

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Heb jij geen fijne vent die je daar bij wilt helpen?
          Ben bang dat haar man liever aan wat andere huidplooien zit bij beaudien..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            Ik heb precies deze weegschaal..

Tot nu toe klopt deze aardig ..
            Ik meet mijn gewicht hiermee en ook tegelijk word het vet% uitgerekend..
            Als ik de uitkomst vergelijk met de meting die ik doe met een huidplooi tang zit er ongeveer een half % verschil in steeds...

Dus redelijk nauwkeurig voor een digitale vetpercentage meter..

Wel inderdaad steeds op het zelfde moment van de dag uitvoeren...
            Heb totaal geen wedstrijdambities of wat dan ook dus als niet klopt op 1/2 procent is het niet erg. Zo lang ik dus maar die vooruitgang kan bijhouden. Dankjewel man, ga hem denk ik vanmiddag eventjes halen.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
              Ben bang dat haar man liever aan wat andere huidplooien zit bij beaudien..

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X