Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zo'n weegschaal die vetpercentagemeet, ik weet het, niet betrouwbaar. Maar stel je weegt altijd op hetzelfde moment etc, geeft het dan wel vooruitgang weer? Ik weet namelijk niet door wie ik het anders altijd zou moeten laten meten en wil wel mijn vooruitgang kunnen meten ter motivatie
Zo'n weegschaal die vetpercentagemeet, ik weet het, niet betrouwbaar. Maar stel je weegt altijd op hetzelfde moment etc, geeft het dan wel vooruitgang weer? Ik weet namelijk niet door wie ik het anders altijd zou moeten laten meten en wil wel mijn vooruitgang kunnen meten ter motivatie
Tot nu toe klopt deze aardig ..
Ik meet mijn gewicht hiermee en ook tegelijk word het vet% uitgerekend..
Als ik de uitkomst vergelijk met de meting die ik doe met een huidplooi tang zit er ongeveer een half % verschil in steeds...
Dus redelijk nauwkeurig voor een digitale vetpercentage meter..
Wel inderdaad steeds op het zelfde moment van de dag uitvoeren...
Tot nu toe klopt deze aardig ..
Ik meet mijn gewicht hiermee en ook tegelijk word het vet% uitgerekend..
Als ik de uitkomst vergelijk met de meting die ik doe met een huidplooi tang zit er ongeveer een half % verschil in steeds...
Dus redelijk nauwkeurig voor een digitale vetpercentage meter..
Wel inderdaad steeds op het zelfde moment van de dag uitvoeren...
Heb totaal geen wedstrijdambities of wat dan ook dus als niet klopt op 1/2 procent is het niet erg. Zo lang ik dus maar die vooruitgang kan bijhouden. Dankjewel man, ga hem denk ik vanmiddag eventjes halen.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment