Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hier dit kon wel eens handig zijn. is een voedingsschema en alles wat je nodig hebt. alles invullen het wijst zich vanzelf. en goed naar nibor luisteren hehe
hier dit kon wel eens handig zijn. is een voedingsschema en alles wat je nodig hebt. alles invullen het wijst zich vanzelf. en goed naar nibor luisteren hehe
Is ook een goed schema..(als je eenmaal door heb hoe je het moet invullen)
Helaas staan niet alle producten in de lijst..(noodles in mijn geval)
ja noodles is een goeie die er niet in staat maar die ik wel in mijn schema heb. heb ik van jouw schema gejat xD Nu ga ik slapen en morgen nibors (robin omgedraaid?) anti ecto schema doen haha peace!
ja noodles is een goeie die er niet in staat maar die ik wel in mijn schema heb. heb ik van jouw schema gejat xD Nu ga ik slapen en morgen nibors (robin omgedraaid?) anti ecto schema doen haha peace!
- haal 400Kcal van dit getal af. (niet meer, want je gaat zoveel mogelijk vet verbranden in plaats van door te dieeten).
- bereken je macro's aan Koolhydraten, eiwitten en vetten aan de hand van je dagelijkse Kcal aantal. Hou hierbij de K:50%, E: 30%, V: 20% verhouding aan.
Bijv: dagelijkse Kcal aantal om af te vallen: 2700 Kcal
K: 50%*2700= 1350 Kcal aan Koolhydraten
E: 30%*2700= 810 Kcal aan eiwitten
V: 20%*2700= 540 Kcal aan vetten.
- nu je weet hoeveel van elke voedingsstof je moet binnenkrijgen, kun je dit gaan verdelen over de dag. Eet minimaal 5x per dag, het liefste 6x. Dit zorgt ervoor dat je metabolisme omhoog gaat en daardoor ga je beter vet verbranden. Op het begin kan dit lastig zijn en tegen je gevoel in, maar geloof mij het werkt echt goed. Dus gewoon eten.
- Kies goede producten, zoals complexe koolhydraten zoals brinta, zilvervliesrijst, aardappel, volkorenbrood.
Dit is de basis voor het maken van een goed voedingsschema. Je bent er niet binnen 10 min mee klaar, dus maak er even tijd voor. Als je wilt afvallen is een goed voedingsschema het allerbelangrijkste. Daarna komt je krachttraining en daarna pas de cardio.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment