alcohol en afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    er staat toch duidelijk dat ik elke avond 1 glas rode wijn drink...

goed lezen man...

och ja.... sorry.

Een glas wijn per dag is blijkbaar heel gezond.

Comment

heel gezond lijkt mij nu wel wat overdreven. Het is niet zo slecht ;-)

Comment

Originally posted by Rr3eNnZz View Post
        Rode wijn heeft anti oxidanten..

Teveel rode wijn is ook slecht..

Comment

De vraag of het wel/niet spierafbrekend is, kan ik nog begrijpen.
          Maar in alcohol zitten kcal, iedere mafkees kan toch wel bedenken dat je aankomt van een kcal overschot.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            De vraag of het wel/niet spierafbrekend is, kan ik nog begrijpen.
            Maar in alcohol zitten kcal, iedere mafkees kan toch wel bedenken dat je aankomt van een kcal overschot.
            Overschot wel ja..

Maar als je niet aan je kcal ben gekomen zul je weinig merken van dat beetje alcohol ..

Comment

Originally posted by supernova View Post

Maar op zich minder drinken, daar ben ik gene kei in. Als ik drink ken ik geen grenzen.
              Kijk, en dát begrijp ik dus niet. Ik wil hier verder geen oordeel vellen over het gebruik van alcohol, maar dat je dan geen grenzen kent, of zoals iemand hier aangaf, het dat uitgaan en drinken er als student gewoon bijhoort, nope, dat begrijp ik dus niet. Ik vind dat echt kuddediergedrag en nee, daar deed ik in mijn puberteit al niet aan mee.
              En dat je denkt dat je als een monnik moet leven als je niet drinkt...ik vind het allemaal zo overtrokken.
              Het leven is niet leuk zonder alcohol? OMG, ik hang mezelf maar gelijk op aan de hoogste boom, want ik rook niet, ik drink niet, ik snack niet en toch heb ik de grootste lol op feestjes en ben elke dag vrolijk.
              Er moet toch wel iets héel erg mis met mij zijn!
              Daar ben ik niet mee eens! Ik neem het wel serieus,anders was ik niet 2 jaar hard aan het trainen zonder uitzondering. .
              Ik zal trouwens de laatste zijn die beweert dat je alles moet opgeven voor een sport die je beoefent als hobby, zeg maar..........maar toch denk ik dat als jij écht heel serieus hier mee bezig zou zijn en er écht iets in wil bereiken, dat je dan niet zou drinken, en daar ook makkelijk mee om zou kunnen gaan omdat je dan weet waar je het voor doet.
              No offense, en geniet vooral van je hobby en dus in het weekend van je drankjes, maar zeg dan niet dat je zo super serieus bent.
              Last edited by Beaudien; 05-03-2011, 20:29.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Rr3eNnZz View Post
                Ge vergist u. Het is wel gezond 1 a 2 glazen rode wijn par dag zou zelfs je leven verlengen door de antioxidanten die er in zitten.

Comment

Ge vergist u. Het is wel gezond 1 a 2 glazen rode wijn par dag zou zelfs je leven verlengen door de antioxidanten die er in zitten.
                  dat doet groene thee ook. Zonder de "negatieve" aspecten van alcohol.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Er was een paar maanden geleden een live hart operatie op tv. En daar kwam een hartchirurg aan het woord. Uiteraard werd er gevraagd over het nuttigen van alcohol.

Die zei dat de nadelen groter zijn dan de voordelen. Beter was helemaal geen alcohol te drinken ook geen rode wijn.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Beaudien View Post

Ik zal trouwens de laatste zijn die beweert dat je alles moet opgeven voor een sport die je beoefent als hobby, zeg maar..........maar toch denk ik dat als jij écht heel serieus hier mee bezig zou zijn en er écht iets in wil bereiken, dat je dan niet zou drinken, en daar ook makkelijk mee om zou kunnen gaan omdat je dan weet waar je het voor doet.
                      No offense, en geniet vooral van je hobby en dus in het weekend van je drankjes, maar zeg dan niet dat je zo super serieus bent.
                      Er zijn in onze fitniss zaak nochthans mensen die niet drinken en minder vooruitgang boeken dan mij.

Ik denk gewoon dat je een hekel hebt aan mensen die graag drinken. Geloof mij, ik neem het fitnissen wel heel serieus op. maar misschiens een tikkeltje minder als jij dan als je het zo liever hoort. Ik train keihard en ik put me compleet uit.

Sommige leven aleen maar voor de fitniss,maar zo steek ik niet inneen ik kan me 70 a 80 of 90 procent geven, maar geen 100 procent.

Ook snack ik niet, tel ik constant calorieen en eet ik voldoende eiwitten.

Comment

dat doet groene thee ook. Zonder de "negatieve" aspecten van alcohol.
                        Het word zelfs aangeraden om alle dagen 1 a 2 glazen rode wijn te drinken.

als je alle dagen 1 a 2 glazen drinkt krijg je geen negatieve aspecten.

Comment

Ik denk gewoon dat je een hekel hebt aan mensen die graag drinken. .
                          Oh ja, dat zal het zijn.

Comment

Het word zelfs aangeraden om alle dagen 1 a 2 glazen rode wijn te drinken.

als je alle dagen 1 a 2 glazen drinkt krijg je geen negatieve aspecten.
                            Joh, nou lees ik hier toch net wat anders:

Originally posted by Ashley View Post
                            Er was een paar maanden geleden een live hart operatie op tv. En daar kwam een hartchirurg aan het woord. Uiteraard werd er gevraagd over het nuttigen van alcohol.

Die zei dat de nadelen groter zijn dan de voordelen. Beter was helemaal geen alcohol te drinken ook geen rode wijn.
                            Maar nogmaals, of je drinkt of niet, er is er maar éen die dat bepaalt en dat ben jijzelf.

Comment

Maar nogmaals, of je drinkt of niet, er is er maar éen die dat bepaalt en dat ben jijzelf.
                              Daar heb je gelijk in.

Hoe raar het ook klinkt maar het is echtwaar aanbevolen om 1 a 2 RODE WIJN te drinken. Ik weet dat je dat nie gelooft maar dat zijn zelfs dokter die het zeggen.

Wat de je daar las van dat je beter helemaal niets kunt drinken, vergist die dokter zich serieus in. zoek het op google op en je zult ervan verschieten hoe gunstig het is rode wijn te drinken maar wel met mate.

Comment

Precies.

Daar heb je gelijk in.

Hoe raar het ook klinkt maar het is echtwaar aanbevolen om 1 a 2 RODE WIJN te drinken. Ik weet dat je dat nie gelooft maar dat zijn zelfs dokter die het zeggen.

Wat de je daar las van dat je beter helemaal niets kunt drinken, vergist die dokter zich serieus in. zoek het op google op en je zult ervan verschieten hoe gunstig het is rode wijn te drinken maar wel met mate.
                                Als je het niet heel erg vind geloof ik die hartchirurg op haar woord.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X