Originally posted by BiggieJunior
View Post
Ik Heb Overgewicht!
Collapse
X
-
als honger toe slaat, neem je wat wortels of komkommer... zijn genoeg dingen die je dan kan eten. En afvallen is nou eenmaal niet zo makkelijk. en met 2700kcal hoef je ook geen honger te hebben, als je maar schoon voedsel eet.Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by BiggieJunior View Postik eet 3 a 4 keer per dag
Je moet zorgen voor een stabielere suikerspiegel. Als je suikerspiegel alle kanten op schiet krijg je die vreetmomenten. Eet wat meer kleinere maaltijden op een dag om je insuline geen al te grote pieken te geven.
verder heb ik het gevoel dat je te weinig vezels en te weinig vet eet.
vezels nemen vocht op en zorgen net als vet voor een verzadigd gevoel. Op deze manier hoef je niet suikers enz. tot je te nemen omdat het honger gevoel langer wegblijft.
Comment
-
Originally posted by BiggieJunior View Postik eet 3 a 4 keer per dag
Originally posted by The Phoenix View PostJe moet zorgen voor een stabielere suikerspiegel. Als je suikerspiegel alle kanten op schiet krijg je die vreetmomenten. Eet wat meer kleinere maaltijden op een dag om je insuline geen al te grote pieken te geven.
vezels nemen vocht op en zorgen net als vet voor een verzadigd gevoel. Op deze manier hoef je niet suikers enz. tot je te nemen omdat het honger gevoel langer wegblijft."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
FF een correctie,
"Eet wat meer kleinere maaltijden op een dag om je insuline geen al te grote pieken te geven."
Dit klopt tot zekere hoogte maar het woordje insuline moet zijn "suikerspiegel" . Het is namelijk zo dat als je bloedsuikerspiegel snel gaat stijgen, door bijvoorbeeld enkelvoudige suikers, de alvleesklier insuline begint te produceren om je suikerspiegel tot een normale basiswaarde te krijgen.
Het is dus de suikerspiegel die niet al te grote pieken moet hebben.
Comment
-
-
Het feit dat je suiker MOET eten klopt niet. Je denkt dat je dat moet maar dat is niet zo. Als je lichaam een tekort krijgt aan suiker heeft je lichaam een opslag waarmee het glucose (suiker) kan winnen. Het snacken komt 9 vd 10 keer door verveling / emotie. Gewoon allemaal wegtyfen die suikerbende en nooit meer halen."Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Comment
-
Originally posted by Rubeltje View PostHet snacken komt 9 vd 10 keer door verveling / emotie.
Heeft dus zeker niet 9 van de 10x te maken met verveling / emotie maar met gebrek aan kennis over voedsel.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostJe moet zorgen voor een stabielere suikerspiegel. Als je suikerspiegel alle kanten op schiet krijg je die vreetmomenten. Eet wat meer kleinere maaltijden op een dag om je insuline geen al te grote pieken te geven.
vezels nemen vocht op en zorgen net als vet voor een verzadigd gevoel. Op deze manier hoef je niet suikers enz. tot je te nemen omdat het honger gevoel langer wegblijft.
lijkt me een beetje raar ;s
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-