Goedemiddag dames(als die er wel zijn) en heren,
Ik ben sinds kort begonnen met afvallen omdat ik vond dat dit nodig was.. ik ben 17 jaar, 186 en 94 kilo.
Ik heb een standaard voeding/sport schema die ik ga aanhouden en vroeg me af of dit gaat helpen,
Voedding /:
Ontbijt(09:30):2 Lepels Limoensap, Muesli + Magere Yoghurt met een beetje honing of Brinta met melk en honing.
(12:00): 2 Bruine bolletjes brood met kalkoenfilet en een appel en manderijn.
(14:30): 1 bruine bolletje brood met kalkoenfilet + banaan /
(18:00) altijd salade van te voren en dan vaak rijst met Kip/Vlees/Groente/vis af en toe tonijn in water.
(21:00) Kwark met fruit, of een groene thee.
Sport: ma t/m vrij ( Naar school fietsen(09:30 en 14:30) heen en trug(7.5km)
Maandag: Joggen 4KM (Te vergelijken met Niveau 11 op loopband) en dan krachttraining daarna
Dinsdag: Voetballen van 6 tot 8 dan krachttraining van 9 tot half 11.
Woensdag: Joggen 5 / 7 KM (Te vergelijken met Niveau 9 op loopband) en dan soms krachttraining daarna
Donderdag: Voetballen van 6 tot 8 dan rust.
Vrijdag: Krachttraining en af en toe loopband kwartiertje /20 minuten op 11
Zaterdag: Rust
Zondag: voetbalwedstrijd en rust.
Vroeg me af wat jullie hiervan vonden,
Alvast bedankt
PS: Ik heb geen buikje(vetrollen), maar ik heb van die zijkantjes(Vetjes), en ik train al tijdje krachttraining maar de resultaat(lijnen) zijn moeilijk te zien maar ze voelen wel altijd hard aan..
Ik ben sinds kort begonnen met afvallen omdat ik vond dat dit nodig was.. ik ben 17 jaar, 186 en 94 kilo.
Ik heb een standaard voeding/sport schema die ik ga aanhouden en vroeg me af of dit gaat helpen,
Voedding /:
Ontbijt(09:30):2 Lepels Limoensap, Muesli + Magere Yoghurt met een beetje honing of Brinta met melk en honing.
(12:00): 2 Bruine bolletjes brood met kalkoenfilet en een appel en manderijn.
(14:30): 1 bruine bolletje brood met kalkoenfilet + banaan /
(18:00) altijd salade van te voren en dan vaak rijst met Kip/Vlees/Groente/vis af en toe tonijn in water.
(21:00) Kwark met fruit, of een groene thee.
Sport: ma t/m vrij ( Naar school fietsen(09:30 en 14:30) heen en trug(7.5km)
Maandag: Joggen 4KM (Te vergelijken met Niveau 11 op loopband) en dan krachttraining daarna
Dinsdag: Voetballen van 6 tot 8 dan krachttraining van 9 tot half 11.
Woensdag: Joggen 5 / 7 KM (Te vergelijken met Niveau 9 op loopband) en dan soms krachttraining daarna
Donderdag: Voetballen van 6 tot 8 dan rust.
Vrijdag: Krachttraining en af en toe loopband kwartiertje /20 minuten op 11
Zaterdag: Rust
Zondag: voetbalwedstrijd en rust.
Vroeg me af wat jullie hiervan vonden,
Alvast bedankt
PS: Ik heb geen buikje(vetrollen), maar ik heb van die zijkantjes(Vetjes), en ik train al tijdje krachttraining maar de resultaat(lijnen) zijn moeilijk te zien maar ze voelen wel altijd hard aan..
Comment