laatste beetje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Haal jij die kip even voor me Sean, graag zelfs.....kan betaal ik je er 120euro voor, maak je toch ff snel 20 euro winst......haha.
    Okey

Overigens heb ik de prijs van de kip wel redelijk ruim genomen: Soms zijn er mooie aanbiedingen (Dyno had het eens over kip van 3,50/kg) en de slachter in de familie levert zelfs voor 2 euro/kg (En dan is die kip niet eens volgepompt met vocht)

Overigens heeft xxl-nutrition soms ook mooie aanbiedingen, zo had ik ergens in december iets van 15kg whey voor 150 euro gehaald. Het komt er dus op neer dat eiwitpoeder toch echt een van de goedkoopste eiwitbronnen is.

_____

En ik snap wel dat voor een student alles duur is, maar het is onzin om te zeggen dat eiwitshakes fllink wat kosten - ze zijn immers zelfs goedkoper dan normale voeding. (Dit is btw geen excuus om op shakes te gaan leven, je hebt ook nog vezels, vitamines, en mineralen nodig)
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Bas89 View Post
      heb nu deze besteld trouwens: Whey Eiwit van BodyStore.nl - hoogwaardige wei eiwitshake
      eerst maar eens proberen of ik het wel überhaupt weg krijg..
      Dat krijg je wel weg hoor, wil je mijn adres hebben? Breng maar dan.....haha.

Maar waarom zou je het niet weg krijgen?
      Maar waarom die dure eigenlijk? Heb je geld teveel?
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Nee geld te weinig,
        maar deze zag er wel leuk uit dus ach waarom niet

meestal vind ik poedertjes in water etc. uber ranzig

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Okey
          En ik snap wel dat voor een student alles duur is, maar het is onzin om te zeggen dat eiwitshakes fllink wat kosten - ze zijn immers zelfs goedkoper dan normale voeding. (Dit is btw geen excuus om op shakes te gaan leven, je hebt ook nog vezels, vitamines, en mineralen nodig)
          ben nog thuiswonend dus koop normaal mijn eigen eten niet

Comment

In de bijlage een voeding schema bijgehouden van vandaag..

Dit schema komt overeen met een normale doordeweekse situatie,
            alleen in het weekend eet ik meestal een stuk minder,
            omdat we zondag in de ochtend altijd redelijk uitgebreid brunch hebben
            en zaterdag avond meestal vrij ongezond eten..(+uitgaan=extra kcal aan drank)

Ik weet niet hoe je aan 150gram eiwit komt hoor :O
            lijkt godsonmogelijk voor mij ;\
            Attached Files

Comment

i.ik kom hier wel over als een rekenwonder he?

nou ........inderdaad............'t is dat je verder zo'n lekker ventje bent, maar anders!!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

In de bijlage een voeding schema bijgehouden van vandaag..

Dit schema komt overeen met een normale doordeweekse situatie,
                alleen in het weekend eet ik meestal een stuk minder,
                omdat we zondag in de ochtend altijd redelijk uitgebreid brunch hebben
                en zaterdag avond meestal vrij ongezond eten..(+uitgaan=extra kcal aan drank)

Ik weet niet hoe je aan 150gram eiwit komt hoor :O
                lijkt godsonmogelijk voor mij ;\
                400g vlees (85g eiwit) + bakje kwark (40g) + 3 eitjes (21g) + 1 liter melk (35g) =180g eiwit

Comment

400g vlees (85g eiwit) + bakje kwark (40g) + 3 eitjes (21g) + 1 liter melk (35g) =180g eiwit
                  ik eet wat de pot schaft, ben verder overdag de hele dag van huis zonder mogelijkheid om echt af te wijken van mijn lunchtrommel.

Dus 400gram vlees,
                  zoals kip bij de avond maaltijd, is niet te doen
                  Meestal eet ik wel veel vlees, hangt ervan af wat we eten etc.
                  Maar dat kan ik niet voor elke dag uitrekenen ;\

kwark ga ik vanaf maandag mee beginnen ja, dat scheelt al flink dan.

3 ei is wel erg veel vet?

melk lust ik niet >.< Maar magere yoghurt zit wel redelijk wat eiwitten in dacht ik, dus daar kan ik meer van nemen.

zodra ik m'n whey binnen heb scheelt dat ook 24gram

Normaal zit ik op 70 gram eiwitten denk ik zo.
                  + whey 24g
                  + kwark 40g
                  = 134g
                  Dit is zeg maar 2x mijn gewicht, is dat niet al voldoende voorlopig??

Een 150g eiwit pil zou echt de uitvinding zijn voor mij xD

Comment

Doe er een blikje tonijn op waterbasis bij, als broodbeleg, kost je 85 cent en bevat zo'n 25/30 gram eiwit.

Comment

ik eet wat de pot schaft, ben verder overdag de hele dag van huis zonder mogelijkheid om echt af te wijken van mijn lunchtrommel.

3 ei is wel erg veel vet?

melk lust ik niet >.<
                      Je kan niet afwijken van je lunchtrommel????? Stop er dan in wat je nodig hebt...duhhhh.

3 ei teveel vet? man ik eet een doos eieren per dag. Jij hebt er sowieso al minimaal 3 per dag nodig.

Melk lust ik niet....gewoon drinken, is goed voor je, niet piepen. Is lekker zoetig en is wat ieder mens gewoon van geboorte wel lust.
                      Wen d'r maar aan dan. Je hebt het nodig om goed te herstellen en te groeien.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                        Doe er een blikje tonijn op waterbasis bij, als broodbeleg, kost je 85 cent en bevat zo'n 25/30 gram eiwit.
                        op water is smerig, gewoon op olie nemen, de vetten heb je toch nodig.

Comment

Ook prima, hoewel ik mijn vetten liever uit noten, eieren en 'het eten dat mijn moeder maakt' haal.

Comment

Melk is wat ieder mens gewoon van geboorte wel lust.
                            ( Wil niet heel erg bijdehand zijn, maar doe het toch even
                            Melk = van koeitjes, heeel anders dan moedermelk. Buiten het feit dat niet iedereen dit dus vanaf geboorte lust, niet iedere baby krijgt melk, niet iedereen mag het, niet iedereen kan het. )

(edit, ben allergisch voor melk, vergeten erbij te melden doh xD)

maar ik zie het al, genoeg opties om aan extra eiwitten te komen.
                            Vis is voor mij geen optie, zou ook een goede voedingsstof zijn, maar heb echt een vissenfobie

jezus, wat ben ik weer zeik nichterig aan het doen xD

Ik haal mijn eiwitjes wel uit noten, kwark, vlees, etc. voorlopig
                            Eet dan sowieso al 2x meer eiwitten als gewoonlijk.

Oh en zag laatst iemand hier een tip geven over kipfilet reepjes op brood ofzo, dat zou wel nuttig zijn, + geklutst eitje op brood dat schroeft het totaal ook weer wat omhoog.

tnx voor de tips iig!

Comment

Als die '89 slaat op je geboortejaar, dan denk ik toch dat jij wel wat zelfstandiger mag worden hoor...

Los van 'wat de pot schaft' kun je zelf bepalen wat je eet, tenzij je ma ook je lunchtrommeltje vult. Kip kun je ook tussen de middag eten, als je het maar zelf klaarmaakt. Ik wijk ook nooit af van mijn lunchtrommel, maar mijn lunchtrommel bevat wél kip met rijst. (En diverse soorten saus voor de smaak)

Verder, als je allergisch bent voor melk, moet je es minus-L melk gaan proberen: daarbij zijn de melksuikers al afgebroken tot simpelere varianten die je wél kunt verteren. Verder is moedermelk bijna hetzelfde als gewone koemelk qua smaak- en gevoelssensatie. Het is dus net zoiets als zeggen dat de burgerking vies is, terwijl je wél lekker eet bij de mcdonalds. Jij gaat het trouwens nog zwaar krijgen met het eten van de kwark, als je melk al vies vindt.

Owja, en lees de voedingsstickies toch maar eens door, bereken je behoefte, de hoeveelheden eiwitten/koolhydraten/vetten die volgens de sticky moet eten, en ga dan maar eens kijken hoe je aan die hoeveelheden komt. Of je het wel of niet lust is toch grotendeels een kwestie van gewenning.

Sorry voor de harde taal, maar je zult toch even duidelijk gemaakt moeten krijgen dat het toch niet allemaal zo simpel/makkelijk is als dat je denkt. Een goed lichaam komt niet zomaar aanwaaien, anders zouden veel meer mensen dit hebben.

Comment

Sorry voor de harde taal, maar je zult toch even duidelijk gemaakt moeten krijgen dat het toch niet allemaal zo simpel/makkelijk is als dat je denkt. Een goed lichaam komt niet zomaar aanwaaien, anders zouden veel meer mensen dit hebben.

Mooi gesproken, Sean!
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X