Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (been @ Okt. 06 2004,08:36)]niet te weinig gaan eten
die stack zorgd er alleen voor dat je meer verbrand volgens mij
Ja maar door meer verbrandne verlies je ook meer spier...Maar zou je nou meer spier verliezen door die stacker inname... dan dat je bijv een normale afslank dieet neemt..
Ja maar door meer verbrandne verlies je ook meer spier...Maar zou je nou meer spier verliezen door die stacker inname... dan dat je bijv een normale afslank dieet neemt..
Greetzz Â
Denk het wel.
Nogmaals gewoon hoog in je eiwitten blijven.
Greetzz
Denk het wel.
Nogmaals gewoon hoog in je eiwitten blijven.
Greets...
idd.......Je ken mss beter om het te voorkomen gewoon afslank dieet nemen en wat eerder gaan beginne...en de eiwitten zoals mr c zegt hooghouden.
Ik ben nu zelf aan de gang gegaan met stackers namelijk stacker 3.
Stacker heeft bij mij in ieder geval geen invloed op spiermassa kwijt raken of aankomen..
Het enigste wat stacker doet is dat deze jou een "vol" gevoel geeft en daardoor minder gaat eten dit moet je dan niet doen gewoon blijven anders kom je tekort aan eiwitten en koholydraten.
Waar ik voornamelijk die stackers voor pak is dat deze de vet cellen als het ware tegenhoud om verder te groeien dus uiteindelijk minder vet.
Blijf wel genoeg eten zodat je je energie op pijl houd maar ga dan niet al te veel junkfood dingen eten...
Ik heb zelf een tijdje stack gebruikt, ik ging inderdaad daarbij steeds minder eten maar bleef wel veel sporten. Resultaat was dat ik erg slank was maar als ik een paar dagen geen stack in had genomen had ik ontzettend veel last van vreet buien. Na 2 jaar regelmatig stack te hebben gebruikt ben ik er helemaal mee gestopt. Ik kwam meteen veel aan en was vaak erg moe. Als ik stack op had ik veel energie. Conclusie, beter helemaal niet gebruiken. Maar als je dit wel wilt, dan niet teveel en goed blijven eten. Luister goed naar je lichaam, je voelt met stack niet meer goed of je moe bent. Het is dus goed om af en toe een pauze in te lassen om je lichaam rust te gunnen. Bij mij help clen trouwens ook heel goed, ik vindt ook dat clen veel minder bijwerkingen heeft.
Ik zou toch iedereen aanraden om goed op je voeding te letten en regelmatig te bewegen. Het duurt dan misschien iets langer om af te vallen maar het is een stuk gezonder.
It's nice to have a career, but you can't move your fingers trough its hair.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment