Hoi Allemaal,
Ik wil graag beginnen met de cut om mijn vetpercentage omlaag te krijgen. Momenteel:
vet%: 21%
gewicht: 78 kilo
lengte: 1.67
Na het lezen van alle stickies (waar ik zeer veel van opgestoken heb) heb ik de volgende voorlopige voedingschema opgesteld met behulp van de excel sheet die ik van deze forum heb:
ochtends:
- havermout met magere melk + 1 ei
tussendoor:
- rijstwafel + evt beleg
- ei
middag:
- 4 volkoren boterhammen (1x pindakaas 3x kipfilet)
tussendoor
- rijstwafel + evt beleg
- ei
- tonijn 150 gram
avond:
- wat op tafel komt (dit kan ik moeilijk invloed op uitoefenen aangezien ik thuis woon, maar ik probeer veel eiwitten en weinig koolhydraten binnen te krijgen)
voor slapen:
- 500 gr magere kwark
Zonder mijn avondeten kom ik uit op 1514 kcal (154 eiwit, 133khd, 39 vet). Ik ga uit van ongeveer 600 kcal voor avondeten. Mijn onderhoud is 2339kcal, maar voor het cutten kom ik uit op 2105 kcal.
Is mijn voedingschema okay? Waar kan ik het evt. verbeteren?
Ik doe 3x per week aan krachttraining+cardio:
1 dag bovenlichaam + 20-30 min cardio
1 dag onderlichaam + 45 min cardio
(Ik wil misschien hiernaast nog 1 dag extra alleen cardio)
Allle advies is welkom!
Thanks. Gr. Fred
Ik wil graag beginnen met de cut om mijn vetpercentage omlaag te krijgen. Momenteel:
vet%: 21%
gewicht: 78 kilo
lengte: 1.67
Na het lezen van alle stickies (waar ik zeer veel van opgestoken heb) heb ik de volgende voorlopige voedingschema opgesteld met behulp van de excel sheet die ik van deze forum heb:
ochtends:
- havermout met magere melk + 1 ei
tussendoor:
- rijstwafel + evt beleg
- ei
middag:
- 4 volkoren boterhammen (1x pindakaas 3x kipfilet)
tussendoor
- rijstwafel + evt beleg
- ei
- tonijn 150 gram
avond:
- wat op tafel komt (dit kan ik moeilijk invloed op uitoefenen aangezien ik thuis woon, maar ik probeer veel eiwitten en weinig koolhydraten binnen te krijgen)
voor slapen:
- 500 gr magere kwark
Zonder mijn avondeten kom ik uit op 1514 kcal (154 eiwit, 133khd, 39 vet). Ik ga uit van ongeveer 600 kcal voor avondeten. Mijn onderhoud is 2339kcal, maar voor het cutten kom ik uit op 2105 kcal.
Is mijn voedingschema okay? Waar kan ik het evt. verbeteren?
Ik doe 3x per week aan krachttraining+cardio:
1 dag onderlichaam + 45 min cardio
(Ik wil misschien hiernaast nog 1 dag extra alleen cardio)
Allle advies is welkom!
Thanks. Gr. Fred