manboobs verliezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• manboobs verliezen

Hallo bodynet leden , ik ben al zeker 4 jaar bezig met fitness maar kheb best wel een dikke reet en vet op me borst , ik train zo hard als ik kan maar ik lijk het maar niet te verliezeb , ik gebruik geen producten en ik doe ook wel veel cardio alleen het blijft vettig .. kan iemand me helpen???

Je eet teveel.

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
      Je eet teveel.
      Ja maar ik eet best wel gezond , elkedag een bak kwark , eitje in de ochtend en middag twee of drie broodjes

Comment

Originally posted by biggbosss View Post
        Ja maar ik eet best wel gezond , elkedag een bak kwark , eitje in de ochtend en middag twee of drie broodjes
        Dan zal het wel niet aan jou liggen hè. Ja maar....
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Stel een beter cardio schema op ga in plaats van 10 minuten warmlopen 20 minuten warmlopen bijvoorbeeld.
          Wat doe je precies voor oefeningen allemaal ?
          Quitters never win !

Comment

Hallo bodynet leden , ik ben al zeker 4 jaar bezig met fitness maar kheb best wel een dikke reet en vet op me borst , ik train zo hard als ik kan maar ik lijk het maar niet te verliezeb , ik gebruik geen producten en ik doe ook wel veel cardio alleen het blijft vettig .. kan iemand me helpen???
            Niet teveel cardio, vooral veel krachttraining + HIIT en een goed gebalanceerd voedingspatroon. Lees even de stickies die geven echt goede tips succes
            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Die anabool schijnt wel goed te helpen.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Verleng je warming-up is het advies... Ik geef op voor vandaag jongens. Verkeerde been uit bed

@ OP: Lees in de subfora afslanken en voeding de sticky's
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je eet niet goed, want anders zal je wel sneller afvallen.. Je kan zonder trainen met je voeding afvallen, trainen zorgt er voor dat je sneller en beter afvalt.

Verdiep je eens in de voeding of post eens wat je op een dag eet...
                  gr
                  Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Verleng je warming-up is het advies... Ik geef op voor vandaag jongens. Verkeerde been uit bed

@ OP: Lees in de subfora afslanken en voeding de sticky's
                    Echt he tegenwoordig worden zulke gare antwoorden gegeven -_-

OT: zet een goed voedingschema op bepaal je onderhoudsniveau ga daar dan 500kcal onderzitten en je valt af. (als je het allemaal goed doet)
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
                      Stel een beter cardio schema op ga in plaats van 10 minuten warmlopen 20 minuten warmlopen bijvoorbeeld.
                      Wat doe je precies voor oefeningen allemaal ?
                      Hoi Dion, leuk geprobeerd hoor.
                      Maar als je niets weet, zeg dan ook niets
                      Lees eens mee.

Tuner zegt sticky's lezen
                      Frankey heeft goede raad
                      InfineGhost ook

Pescatore is nu boos

Comment

Wat waren je stats 4 jaar terug en wat zijn ze nu?

Comment

Dankje voor jullie tips , het licht denk ik ook aan me eet patroon ik zal dr beter op letten ,
                          Gr

Comment

Dankje voor jullie tips , het licht denk ik ook aan me eet patroon ik zal dr beter op letten ,
                            Gr
                            Voeding is de key, gezond eten en cardio is allemaal leuk en aardig maar als je teveel eet kom je nog nergens!
                            ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Ja opletten op je eten is een no go. Wil je echt afvallen, dan zal je je lichaam moeten leren kennen. Maak een voedingsschema, post hem hier voor controle. Lees wat op internet, maar als je er op gaat letten tja, wat heeft het dan voor zin.

En Dion, misschien sportschool verderweg zoeken zodat je langer moet fietsen
                              Geen woorden, maar daden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X