Hallo bodynet leden , ik ben al zeker 4 jaar bezig met fitness maar kheb best wel een dikke reet en vet op me borst , ik train zo hard als ik kan maar ik lijk het maar niet te verliezeb , ik gebruik geen producten en ik doe ook wel veel cardio alleen het blijft vettig .. kan iemand me helpen???
manboobs verliezen
Collapse
X
-
-
Originally posted by biggbosss View PostHallo bodynet leden , ik ben al zeker 4 jaar bezig met fitness maar kheb best wel een dikke reet en vet op me borst , ik train zo hard als ik kan maar ik lijk het maar niet te verliezeb , ik gebruik geen producten en ik doe ook wel veel cardio alleen het blijft vettig .. kan iemand me helpen???Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!
Comment
-
Je eet niet goed, want anders zal je wel sneller afvallen.. Je kan zonder trainen met je voeding afvallen, trainen zorgt er voor dat je sneller en beter afvalt.
Verdiep je eens in de voeding of post eens wat je op een dag eet...
grEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostVerleng je warming-up is het advies... Ik geef op voor vandaag jongens. Verkeerde been uit bed
@ OP: Lees in de subfora afslanken en voeding de sticky's
OT: zet een goed voedingschema op bepaal je onderhoudsniveau ga daar dan 500kcal onderzitten en je valt af. (als je het allemaal goed doet)If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by Dion079 View PostStel een beter cardio schema op ga in plaats van 10 minuten warmlopen 20 minuten warmlopen bijvoorbeeld.
Wat doe je precies voor oefeningen allemaal ?
Maar als je niets weet, zeg dan ook niets
Lees eens mee.
Tuner zegt sticky's lezen
Frankey heeft goede raad
InfineGhost ook
Pescatore is nu boos
Comment
-
Originally posted by biggbosss View PostDankje voor jullie tips , het licht denk ik ook aan me eet patroon ik zal dr beter op letten ,
Gr''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.
Comment
-
Ja opletten op je eten is een no go. Wil je echt afvallen, dan zal je je lichaam moeten leren kennen. Maak een voedingsschema, post hem hier voor controle. Lees wat op internet, maar als je er op gaat letten tja, wat heeft het dan voor zin.
En Dion, misschien sportschool verderweg zoeken zodat je langer moet fietsenGeen woorden, maar daden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment