Hey mensen,
Ik wil men geluk ook met jullie meedelen.
Onlangs ben ik op de website gekomen van Afvallenadvies en me het GRATIS ebook aangeschaft.
Aangezien het toch gratis was en ik ook nog voedingstips erbij kreeg, dacht ik bij mezelf waarom probeer ik het niet eens hé.
Uiteindelijk de stap gemaakt.
Alles goed ontvangen en eerlijk gezegd ik kreeg regelmatig een mailtje wat me enorm motiveerde. Ook in de mailtjes kreeg ik regelmatig super tips.
Nu ik was eraan begonnen en het was heftig maar tegelijkertijd aangenaam.
Het zweet liep van me af en ik had het gevoel dat ik ook zo de kilo's aan het verliezen was.
Uiteindelijk na 2 weken met goede moed op de weegschaal gesprongen en ik zag dat ik 5 kg kwijt was.
Nu blijf ik verder doen met het programma en de tips die ik meer en meer krijg.
Ik ben er zeker van dat ik mijn doel ga bereiken. Ik ben 1,86m en weeg 126kg. Allé, ik woog 126 kg en nu 121. Dus ik wil men doel van 90 bereiken. En ik ben er zeker van dat dit zal lukken.
Ga zelf eens naar www.afvallenadvies.com en je zal tevreden zijn.
Veel informatie dat je er krijgt over wat je mag eten en niet en dergelijke.
Allé kga jullie laten en verder trainen tot later mensen.
Groeten Lucas
Ik wil men geluk ook met jullie meedelen.
Onlangs ben ik op de website gekomen van Afvallenadvies en me het GRATIS ebook aangeschaft.
Aangezien het toch gratis was en ik ook nog voedingstips erbij kreeg, dacht ik bij mezelf waarom probeer ik het niet eens hé.
Uiteindelijk de stap gemaakt.
Alles goed ontvangen en eerlijk gezegd ik kreeg regelmatig een mailtje wat me enorm motiveerde. Ook in de mailtjes kreeg ik regelmatig super tips.
Nu ik was eraan begonnen en het was heftig maar tegelijkertijd aangenaam.
Het zweet liep van me af en ik had het gevoel dat ik ook zo de kilo's aan het verliezen was.
Uiteindelijk na 2 weken met goede moed op de weegschaal gesprongen en ik zag dat ik 5 kg kwijt was.
Nu blijf ik verder doen met het programma en de tips die ik meer en meer krijg.
Ik ben er zeker van dat ik mijn doel ga bereiken. Ik ben 1,86m en weeg 126kg. Allé, ik woog 126 kg en nu 121. Dus ik wil men doel van 90 bereiken. En ik ben er zeker van dat dit zal lukken.
Ga zelf eens naar www.afvallenadvies.com en je zal tevreden zijn.
Veel informatie dat je er krijgt over wat je mag eten en niet en dergelijke.
Allé kga jullie laten en verder trainen tot later mensen.
Groeten Lucas
Comment