wie wil/kan me helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    dit is wat bn onderscheid van dbb, goed bezig mannen
    Vind ik ook , mag ook best een keer gezegd worden.

Dat kinderachtige afzeikmentaliteit en ik weet alles beter , dat mensen niet flauw worden van zichzelf af en toe.

Buddha heeft genoeg om mee te werken ook lijkt me.
    Ben benieuwd.

Comment

Originally posted by Buddha View Post
      Moest ik niet serieus zijn, zou ik dit hier niet doen? Ik heb gewoon geen idee van wat er hier allemaal gezegd wordt op dit forum, daarom dat ik juist om suggesties vraag..
      Ik ben enorm blij dat jullie mij willen helpen, echt waar! Maar, ik moet ergens beginnen, niet? Ik heb een enorme motivatie om er aan te beginnen, en ik neem dit dan enorm serieus.., reacties al de jouwe schrikken mij eigenlijk echt af.., maar als het niet de bedoeling was, geen probleem!
      en die 'haha', ik lach gewoon graag!
      alvast iedereen bedankt om me te helpen, jullie maken mij gelukkig!
      was niet de bedoeling sorrie
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Je hoeft niet perse te vermageren, als je wilt afvallen zul je niks overhouden en heb je alsnog een dun,mager lichaam waar jij, en de meiden, niet blij van worden. Zorg ervoor dat je spiermassa opbouwt dan verandert je vet percentage vanzelf en wanneer je genoeg spiermassa hebt kun je gaan overgaan op afvallen.

-4-5 keer per week intensief trainen
        (dit is je basis)
        en met intensief bedoel ik op minimaal 75% van je 1RM zitten met een rust van 60-90sec tussen setjes door.
        -Focus je op grote oefeningen
        Squat, deadlift, bankdrukken, optrekken/lat pulldown, barbell row, overhead press (het liefst staand). Buik/armen/kuiten etc hoef je in principe niet apart te trainen.
        -Zorg dat je weet wat je kcal behoefte is
        Dit is in het begin best moeilijk aangezien je activiteitsniveau waarschijnlijk omhoog gaat door de 4-5 trainingen per week maar zodra je dit weet, kun je ermee gaan spelen.
        -GEEF NIET OP
        Dit is de belangrijkste tip die ik je kan geven. Je hebt goede en slechte trainingsdagen. Dagen waarbij je dag en nacht aan de sportschool denkt maar ook dagen waarbij je liever thuis zit op de bank dan dat je naar de sportschool gaat. Houd in je achterhoofd dat er een reden is dat je naar de sportschool gaat!

P.S. Zorg dat je het trainen leuk gaat vinden, dan gaat de rest vanzelf.
        BW 83,5kg - BP 3*120 - SQ 1*150 - DL 1*210KG

Comment

@ Adil:

Ik ben het niet met je eens. TS heeft overduidelijk overgewicht. Mijn advies is cutten, waarschijnlijk bouwt hij ook wat spiermassa op gezien hij een beginner is en aardig hoog in vet zit. Gewoon gaan cutten en bij een acceptabel vetpercentage gaan bouwen. En vooral doen waar hij zich goed bij voelt.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
            @ Adil:

Ik ben het niet met je eens. TS heeft overduidelijk overgewicht. Mijn advies is cutten, waarschijnlijk bouwt hij ook wat spiermassa op gezien hij een beginner is en aardig hoog in vet zit. Gewoon gaan cutten en bij een acceptabel vetpercentage gaan bouwen. En vooral doen waar hij zich goed bij voelt.
            Als je begint (iig in mijn ervaring) dan gaat alles prima inderdaad. Je gaat met sprongen vooruit en dropt vet als een malle. Duurt helaas niet eeuwig maar maak er gebruik van zou ik zeggen.

@TS: maak een plan en voer het uit. Hoeft niet meteen perfect te zijn maar gewoon doen en volle gas gaan! Je had al bezig kunnen zijn...
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X