wie wil/kan me helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie wil/kan me helpen?

Hallo!
    Zoals jullie kunnen zien op de foto heb ik niet zo'n lichaam om trots op te zijn..
    Ik durf niet te zwemmen met meisjes, in de zomer durf ik niet in mijn bloot lichaam te lopen..
    En ik wil hier iets aan veranderen! natuurlijk moet ik vermageren maar ik eet al gezond..
    Daarmee bedoel ik: elke dag 2stukken fruit, geen frisdrank enkel water, ik ben ook vegetarisch, bruin brood, veel groenten..
    Af en toe heb ik wel eens zin in suikers en kan ik het niet laten om een koek of een boterham met nutella te eten.., dit moet ik echt afleren!
    Maar mijn punt is nu jullie mij kunnen helpen..
    Ik heb tips nodig, dingen die ik moet/kan eten, motivatie, oefeningen die ik kan doen..
    Misschien een schema dat ik kan volgen met oefeningen en voeding..
    Ik wil gewoon af van die manboobs, die vette buik en mijn lovehandles..
    Hopelijk willen en kunnen jullie mij helpen..!
    30032014391-001.jpg

Welkom.
    Natuurlijk willen ze jou ook helpen, maar het meeste moet je toch zelf doen.

Comment

dat weet ik ook, maar het gaat me om de tips die ik kan krijgen van de mensen

Comment

Welkom hoelang train je al en wat voor schema gebruik je nu dan?

Comment

ik heb niet echt een schema, ik probeer wel 5keer te lopen in een week (30a40min). Ik doe gewone set-ups, train met halters voor m'n biceps.. heb ook een tijdje met haters getraind voor m'n borstkast, ik ontwikkelde wel spieren maar dat laagje vet bleef erover en de spieren maakte ze enkel groter lijken.
          dus, dsat is mijn probleem, ik heb niet echt een schema ik doe alles maar zowat door elkaar, maar dit helpt niet. daarom heb ik jullie hulp nodig.., suggesties voor oefeningen die ik kan doen, wanneer ik die kan doen, wat ik beter wel en niet eet..

Comment

Kan het niet laten , je hebt getraind met haters ??

Om in te gaan op je vragen , ik zou is proberen met een fatsoenlijk massa schema te gaan trainen en daarbij goed op je voeding te letten door middel van een voedingsschema.
            Krijg je beter en sneller resultaat dan met wat je nou doet en zo blijf je gemotiveerd.
            In de stickies staan wel goede trainingsschema's om mee te beginnen , die van Dynobet is wel meer op massa gericht. Kijk er is rond en wie weet vind je iets en leer je nog wat.
            Ook staat er in de voedingssectie hoe je een voedingsschema kan maken en waar je op moet letten.

Hoe dan ook , succes er mee !!

Comment

Trainingsschema's

Dagelijkse voeding

succes met de sticky's (topics in het rood aangeduid)

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                Kan het niet laten , je hebt getraind met haters ??

Om in te gaan op je vragen , ik zou is proberen met een fatsoenlijk massa schema te gaan trainen en daarbij goed op je voeding te letten door middel van een voedingsschema.
                Krijg je beter en sneller resultaat dan met wat je nou doet en zo blijf je gemotiveerd.
                In de stickies staan wel goede trainingsschema's om mee te beginnen , die van Dynobet is wel meer op massa gericht. Kijk er is rond en wie weet vind je iets en leer je nog wat.
                Ook staat er in de voedingssectie hoe je een voedingsschema kan maken en waar je op moet letten.

Hoe dan ook , succes er mee !!
                hahaha, halters*
                ik zal eens kijken tussen de stickies!
                alvast heel erg bedankt, ik zin om er tegen aan te gaan!

Comment

Originally posted by Buddha View Post
                  hahaha, halters*
                  alvast heel erg bedankt, ik heb zin om er tegen aan te gaan!!!
                  .....

Comment

Originally posted by Buddha View Post
                    hahaha, halters*
                    alvast heel erg bedankt, ik zin om er tegen aan te gaan!
                    Toen ik voor het eerst een stap in de sportschool zette werd ik ook gelijk in het diepe gegooid door de mensen daar.
                    Niks mis mee om te beginnen met de zware compounds in mijn optiek.
                    Begin rustig en leer de techniek van de oefeningen gelijk goed , zal je goed van pas komen als je dit langere tijd wil blijven volhouden.

Nogmaals , succes er mee !

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                      Toen ik voor het eerst een stap in de sportschool zette werd ik ook gelijk in het diepe gegooid door de mensen daar.
                      Niks mis mee om te beginnen met de zware compounds in mijn optiek.
                      Begin rustig en leer de techniek van de oefeningen gelijk goed , zal je goed van pas komen als je dit langere tijd wil blijven volhouden.

Nogmaals , succes er mee !
                      bedankt

Comment

Kwestie van stappen ondernemen en vooral volhouden. Aanhouder wint met dit soort doelen. Ds maak een plan:

-ga zeker weer krachttrainen met een degelijk schema
                        -maak een voedingschema

En de rest is tijd en consistent zijn. Het gaat een beetje met golven wat betreft resultaten maar rest assured, als je een degelijk plan maakt en je voert het gewoon uit zoals je daadwerkelijk geplanned had dan gaat het goedkomen. Maar nogmaals, niet te snel en teveel worden das alleen maar frustrerend. Ik zou er met jou fysiek een half jaar voor uittrekken om in goeie shape te komen. En dat is niet erg, maar je moet het wel doen!

ps: de fak is dat voor blurry foto? Lijkt op Bigfoot bewijsmateriaal qua kwaliteit
                        Last edited by pescatore; 30-03-2014, 17:58.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Eet je zuivel, vis en of eieren omdat je vega bent? Want dat maakt het wel makkelijker
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                            Kwestie van stappen ondernemen en vooral volhouden. Aanhouder wint met dit soort doelen. Ds maak een plan:

-ga zeker weer krachttrainen met een degelijk schema
                            -maak een voedingschema

En de rest is tijd en consistent zijn. Het gaat een beetje met golven wat betreft resultaten maar rest assured, als je een degelijk plan maakt en je voert het gewoon uit zoals je daadwerkelijk geplanned had dan gaat het goedkomen. Maar nogmaals, niet te snel en teveel worden das alleen maar frustrerend. Ik zou er met jou fysiek een half jaar voor uittrekken om in goeie shape te komen. En dat is niet erg, maar je moet het wel doen!

ps: de fak is dat voor blurry foto? Lijkt op Bigfoot bewijsmateriaal qua kwaliteit

oke! het is een ingezoomde foto en daarna nog is uitvergroot.. haha!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Eet je zuivel, vis en of eieren omdat je vega bent? Want dat maakt het wel makkelijker
                              Ik eet zo weinig mogelijk zuivel producten, maar ik kan ze niet vermijden..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X