Originally posted by Nocerino
View Post
Tegenstrijdigheid hier op het forum, zie ik het verkeerd?
Collapse
X
-
Originally posted by Debris View PostAls ik zo de meeste reacties lees heb ik nou niet het gevoel dat het hier een gesprek betreft met volwassen mannen. Nu heb ik al honderd keer gelezen dat het om een visie gaat in de sticky. Uiteraard begrijp ik dat er meerdere visies, manieren e.d. zijn. Jullie vergeten denk ik dat een lezer een sticky ziet met de titel "Q&A to get ripped". Dit interpreteert iemand als een algemene sticky omtrent het cutten. Nu staat er echter maar Ă©Ă©n visie in, die ook nog is zo geformuleerd is dat deze manier noodzakelijk is.
Daarnaast lopen er meerdere mensen te zeiken over dat ik zoveel vet heb aangezet, en dat ik het niet goed weet allemaal. Dat ik niet de eerste keer dat ik bulk het goed doe is blijkbaar een doorn in het oog bij sommige mensen, alleen maar vanwege het feit dat ik even mijn punt maak over iets wat nul komma nul te maken heeft met mijn persoonlijke prestaties.
Nogmaals mensen: In het topic stel ik de vraag of 's avonds laat kh eten uitmaakt als je onder je behoefte eet, of het eten van zeven maaltijden wel echt nodig is en daarbij noem ik het feit dat er in de sticky gehamerd wordt op 7 maaltijden en dat het niet echt duidelijk is dat het om een visie gaat. Dit kan je mij niet kwalijk nemen, want jullie weten net zo goed als ik dat veel mensen verkondigen dat je per sé 7 maaltijden moet eten.
Ik voel me eigenlijk alleen maar genoodzaakt nu weer een reactie te schrijven, omdat ik eigenlijk gewoon moet lachen hierom. Al drie maal heb ik mijn precieze vragen uitgelegd en nog steeds krijg ik reacties over 4 kilo vocht. Get over it guys
Originally posted by punani View PostDit is een van de manieren om af te vallen en er zijn vele anderen. dit is de visie van Punani een bewezen adonis en geen "stuk zwoerd van het zuurkoolspek." Topic stamt uit 2007 en er zullen feiten van ontkracht zijn of andere mening met betrekking tot.
Zie het als een leidraad en niet als de gouden manier om ripped te worden
-----------------------
Basic rules:
1 train zwaar in de rep range van 8-12hh
2 neem max 1minuut pauze tussen de sets en oefeningen
3 doe 2x in de week 1uur cardio op niet trainingsdagen
4 het belangrijkste is je dieet die stel je zo samen:
gewicht x2 x16-400= aantal kcal per dag
gewicht x 2,5= aantal gram eiwit per dag
50 gram vet per dag
rest kh
voorbeeld: daniel weegt 80kg
80*2*16-400= 2330 kcal per dag
80x 2,5= 200 gram eiwit x 4kcal= 800kcal eiwit
50gram vet x 9kcal= 450kcal
dus 800+450=1250kcal (2330-1250=1080kcal over voor kh)
1080/4=270 gram koolhydraten per dag
timing is van groot belang als je op dieet bent. Er zijn in totaal 7 eet momenten(6maaltijden en 1 pwo shake).
Eiwit
Proteine wordt gelijk verdeeld over 7 maaltijden. Dus 200/7= 28gram per maaltijd. Koolhydraten en vet wordt niet gecombineerd.
KH
Er zijn 4 kh maaltijden die als volgd zijn verdeeld:
ontbijt neem je 25% van totale gram kh per dag. Dus 270*0.25=67gram.
Maaltijd 1uur voor training(of cardio) 35%. Dus 270*0.35=94gram.
PWO is direct na trainen en dat is 15%. Dus 270*0.15=40gram.
1uur na pwo shake neem je 20%. Dus 270*0.20=54gram.
overige grammen(5%) zijn voor groente die over de niet kh maaltijden worden verdeeld.
Vet
De eiwit/groente maaltijden daar wordt je 50gram vet over verdeeld.
Proteine bronnen in cut: kipfilet, koolvis, ei, tonijn, proteine shakes, kwark
koolhydraat bronnen in cut: bruine rijst, aardappels, ananas, havermout,brinta en bij pwo shake vitargo, dextrose, maizena.
vet bronnen in cut: zalm(ook eiwit), lijnzaadolie, olijfolie, pindakaas.
1x in de week een refeed dag om metabolisme op gang te houden. Je kan 2 opties kiezen(1harcore en semicore).
Hardcore: verhoog je kh met 75% en verminder vet/eiwit tot je aan onderhoud eet. Dus in voorbeeld 2730kcal.
Semicore: Blijf schema volgen alleen eet 2junk maaltijden op 1dag in de week. Hierdoor hou je dieet wel langer vol maar je kwaliteit en resultaten zullen sneller en beter zijn met de hardcore methode zijn.
Wat als vet afname stopt? Dan heb je 2 opties: 1 voeg 2x na trainen 20min cardio toe. 2 Eet na je refeed dag 1 dag 0 kh.
suc6
Ik zal proberen in dit topic cut vragen te beantwoorden.grts
Comment
-
@Protasius: Excuses dat ik in eerste instantie niet heb gereageerd op je reacties, maar ik werd afgeleid door Sjoerd en Sjarrel. Tuurlijk zal zijn manier prima werken en honderd andere manieren ook. Ik kreeg alleen een beetje het idee dat het eten van zoveel maaltijden noodzakelijk is. Nu was dat een beetje dom om te denken van mij, want natuurlijk zijn er meerdere manieren om een doel te bereiken. Ik zie ook dat het probleem is opgelost, bedankt hiervoor.
@Lethal Sjoerd: Fijn dat je nog steeds geen drol snapt van wat er allemaal aan de hand is, stop gewoon met typen man is zonde van je tengeltjes. Ik ga hier niet eens meer op in.Last edited by Debris; 06-04-2014, 21:49.
Comment
-
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment