Droger worden --> kom niet onder 15%

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Wat is je doel dan? Probeer het eens wat duidelijker uit te leggen want op dit moment is me niet duidelijk wat je nou daadwerkelijk wilt weten en waar je heen wilt. Aangezien je informatie vraagt lijkt het me dat er een doel is. Welke sport hebben we het over trouwens? Je zegt niet niet op kracht te trainen, wat doe je dan wel? Wil je vet verliezen, wil je fitter/sterker worden?
    Mijn doel is om mijn vetpercentage te verlagen. Ik train ongeveer 3x in de week in de sportschool en 1x in de week doe ik wielrennen (in de zomer). In de winter ben ongeveer 4x in de sportschool. Ik train niet voor massa, maar voor een fitter lichaam.

Ik zoek iemand die mij gericht kan helpen met mijn voeding, wat ik verkeerd eet, producten op het verkeerde moment of verkeerde producten. Of mijn KVE verhouding goed is voor mijn doel om mijn vetpercentage te verlagen. En eventueel tips voor het trainen.

Comment

Vetpercentage verlagen doe je aan de hand van voeding. Maak een goed voedingsplan, hou je resultaten bij en stuur dit bij wanneer dit nodig is.

Wat betreft training. Er bestaat niet zoiets als trainen "voor een fitter lichaam" zoals jij dit bedoelt. Je hebt een deel dat zorgt voor neurale ontwikkeling, voor kracht en voor hypertrofie (massa). Je kan hier wel keuzes in maken maar het laatste waar je je druk om hoeft te maken is dat je een kast wordt. Je zal toch je kracht wat moeten ontwikkelen. Dit maakt je sneller, explosiever en sterker.

Aan de slag dus en haal dat gekke "ik train niet voor massa" uit je hoofd. Ik train zelf ook niet voor massa, wilt niet zeggen dat ik een bezemsteel ben. Je kan veel in de stickies lezen en dit heb je in mijn optiek echt nodig aangezien je jezelf in mijn optiek nu tekort doet door onjuiste cliché's en een verdraaid beeld van doelen en resultaten. Ik kan het ook voor je doen: http://forum.bodynet.nl/supplementen...-pesc-faq.html maar je kan met een beetje goeie wil een hoop zelf uitzoeken.

Je moet echter wel iets in je hoofd veranderen. Als jij 3-4 keer per week in de sportschool hangt en je hebt moeite je vp te verlagen en haalt daarnaast geen tastbare fysieke resultaten qua ontwikkeling dan kun je wss concluderen dat hetgeen je nu doet iig niet werkt.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
        Als jij die foto van Pesc al een uiterste vindt, dan kun je direct stoppen. Dat is gewoon een normale vent die aan fitness doet met een niet al te hoog bodyfat.
        Hij is "groter" dan 90% bodynet hoor geloof me

Comment

Originally posted by akito View Post
          Hij is "groter" dan 90% bodynet hoor geloof me
          Heb je 90% van de bodynetters gezien dan phaggot?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Heb je 90% van de bodynetters gezien dan phaggot?
            Alleen van achteren #nohomo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X