Droger worden --> kom niet onder 15%

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droger worden --> kom niet onder 15%

Lengte: 1,88cm
    Gewicht: 82 kg
    Vetpercentage: 15,5%

Ik train al jaren en sinds oktober ben ik ook erg strikt op mijn eten aan het letten om droger te worden. Ik ben van 16,5% naar 15,5% gegaan in een half jaar, maar heb het idee dat ik nu niet meer droger wordt.

Ik eet ongeveer 2100 kcal per dag en mijn eetschema is het volgende:

Ontbijt:
    - 250 gr magere kwark
    - 25gr walnoten

10:00
    - 1 groene appel

11:00
    - Halve avocado

Lunch:
    - 3 bruine sneetjes brood
    - 2 gekookte eieren
    - 4 plakjes kipfilet
    - 40 gr gerookte zalm

15:00
    - Halve avocado

16:00
    - 250 gram kwark

Avondeten
    - 300 gram groente
    - 200 gr Vis/kipfilet

21:00
    - 250 gr kwark

Verder drink 2 cappuchino's op een dag, water en veel groene thee.

Ik train ongeveer 4x in de week en neem voor het trainen een schep whey en na het trainen een schep whey.

Het lukt mij niet om een lager vetpercentage te krijgen.. Hebben jullie tips mbt mijn eetschema? (Ik weet dat havermout goed is in de ochtend, maar dat krijg ik echt niet weg )

Sinds oktober eet je eigenlijk nauwelijks carbs dan? Dat zal je metabolisme geen goed gedaan hebben.
    Ook de manier waarop je traint is misschien wel interessant. Train je op kracht? Zware gewichten dicht tegen je max of blijf je laag in gewicht en high-rep? Doe je daarnaast cardio? ...
    Paradox: meer eten om terug af te vallen. Lees evt. eens over reverse dieting of las een weekje refeed in. Verschillende benamingen voor eigenlijk het kickstarten van je metabolisme.

Comment

Originally posted by jurri3n View Post
      Lengte: 1,88cm
      Gewicht: 82 kg
      Vetpercentage: 15,5%