Refeed in cuf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Refeed in cuf

Wil graag beginnen met een refeed. Ik snap de bedoeling van een refeed en hoe eten qua macro's.

-Koolhydraten erg hoog
    -Eiwitten op zelfde niveau
    -Vetten minimaal

Refeed begint na de maaltijd na de training toch? Maar wat me nog niet echt duidelijk is, is of die refeed alleen na de training tot slapen gaan is, of de volgende dag ook nog?
    17 jaar
    DL: 170 x 1 --> SQ: 160 x 1 --> BP: 105 x 1

Wat jij wilt.. Je kan zelfs een hele week refeeden

Comment

Ik ben meer fan van dieetpauze voor 1 of 2 weken. Ligt allemaal ook aan je vp, hoe het verloopt en hoe lang je wilt cutten.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Jij snapt refeed dus niet.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Jij snapt refeed dus niet.
          Leg uit
          17 jaar
          DL: 170 x 1 --> SQ: 160 x 1 --> BP: 105 x 1

Comment

Een refeed schijnt pas zin te hebben als je 3 dagen of langer op of boven onderhoud eet. EĂ©n maaltijd of Ă©Ă©n dag heeft dus waarschijnlijk geen voordeel. Als je een dag in de week wat meer cal. wilt eten dan is dat natuurlijk best, maar voor je metabolisme hoef je het niet te doen.

Comment

Weer een nieuw weetje opgedaan?

Comment

http://forum.bodynet.nl/afslanken/66...nformatie.html

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Weer een nieuw weetje opgedaan?
                  klopt

Comment

Het weetje klopt niet Dynamix. Heb geen goestings om het te onderbouwen maar neem maar aan dat het niet klopt.

Comment

Originally posted by akito View Post
                      Het weetje klopt niet Dynamix. Heb geen goestings om het te onderbouwen maar neem maar aan dat het niet klopt.
                      Wat is/zijn goestings? Ik heb zowel Menno Henselmans als Lyle McDonald horen zeggen dat refeeds van 3 dagen of minder geen zin schijnen te hebben. Dus waarom zou ik van jou aannemen dat het niet klopt, zonder opgave van reden, ondanks dat experts op dit gebied zeggen dat het zo is?

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                        Wat is/zijn goestings? Ik heb zowel Menno Henselmans als Lyle McDonald horen zeggen dat refeeds van 3 dagen of minder geen zin schijnen te hebben. Dus waarom zou ik van jou aannemen dat het niet klopt, zonder opgave van reden, ondanks dat experts op dit gebied zeggen dat het zo is?
                        Onder het kaarten met een sigaar zeiden ze dat ?

Ik ben het wel met je eens hoor Dynamix. Hoewel gedeeltelijk. Als je dit soort dingen wilt isoleren dan moet je verschillende processen apart bekijken. Om die reden ben ik ook gewoon voor een reset van 1 maar meestal 2 weken.

Bij hogere vp's laat ik mensen niet refeeden bij voorkeur vanwege voldoende vrije vetzuren. Dan moet je het wel heeeul bont maken wil je in de problemen komen. Bijkomende asteriks is wel: low/non carb doe ik niet aan. Tenzij je echt naar wedstrijdshape wilt of een lowcarb fetish hebt maar dat is sowieso niet mijn doelgroep.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Totdat je erachter komt dat dit voor jou niet werkt dan ga je het iedereen weer afraden.

Originally posted by Dynamix View Post

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                            Onder het kaarten met een sigaar zeiden ze dat ?

Ik ben het wel met je eens hoor Dynamix. Hoewel gedeeltelijk. Als je dit soort dingen wilt isoleren dan moet je verschillende processen apart bekijken. Om die reden ben ik ook gewoon voor een reset van 1 maar meestal 2 weken.

Bij hogere vp's laat ik mensen niet refeeden bij voorkeur vanwege voldoende vrije vetzuren. Dan moet je het wel heeeul bont maken wil je in de problemen komen. Bijkomende asteriks is wel: low/non carb doe ik niet aan. Tenzij je echt naar wedstrijdshape wilt of een lowcarb fetish hebt maar dat is sowieso niet mijn doelgroep.
                            Nee, ze zeiden dat onafhankelijk van elkaar.

Ik vind 1-2 weken op onderhoud eten ook een beter idee dan kortere refeeds.

Comment

Ik zie een refeeds meer als break op je dieet, Ff aanvullen van je lege maag zeg maar.
                              Heb me laatste cut flink onder onderhoud gezeten en had niet het idee dat ik een week moest refeeden omdat de boel stagneerde.
                              Denk zelf ook dat het pas nuttig is als je echt heel laag gaat zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X