Ik heb dus een ongelukje gehad en kan dus alleen buik trainen en cardio (benen ook maar die zijn al sterk, en dat wil ik graag in evenwicht met de rest houden). Dus nu ben ik zwaar bezig met cardio en mijn buik, maar hoe kan ik nu het beste buikspieren krijgen. Ik neem aan veel water drinken en melk is niet verstandig want daar krijg je een klein vetlaagje of iets van.
Ik eet 4 boterhammen (bruin) met kipfilet/rookvlees in de ochtend met een klein beetje boter op mijn brood, watertje en senseo bakkie erbij. Smiddags 6 boterhammen met kipfilet/rookvlees, cola light en een appeltje, savonds mijn warme prakkie, groente, aardepol, kipfilet. En tussendoor drink ik zoveel mogelijk water en cola light.
Iemand enige suggesties?!
ps
Ik wist niet waar ik dit onder moest zetten dus heb maar trainingsschema's gekozen.
Ik eet 4 boterhammen (bruin) met kipfilet/rookvlees in de ochtend met een klein beetje boter op mijn brood, watertje en senseo bakkie erbij. Smiddags 6 boterhammen met kipfilet/rookvlees, cola light en een appeltje, savonds mijn warme prakkie, groente, aardepol, kipfilet. En tussendoor drink ik zoveel mogelijk water en cola light.
Iemand enige suggesties?!
ps
Ik wist niet waar ik dit onder moest zetten dus heb maar trainingsschema's gekozen.
Comment