Vervangen????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vervangen????

heey mensen kan ik volkorenbrood vervangen door volkoren crakers ???
    Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Nee
    Wat heet nee, ik bedoel, ik zou het toch bij volkoren brood houden

Comment

ja en nee...je moet kijken wat het beste in verhouding is..bijv 2 crackers staan gelijk aan 1 sneetje volkoren...als je 6 crackers eet staat bijv gelijk aan 3 sneetjes..en na 6 crackers heb je het gevoel dat het veel is..terwijl het dat neit is

gewoon achter op verpakking checken zie je voedingwaarde per 100gr meestal
      dan zou het niet uit moeten maken

WEL GOED NAAR DE INGREDIENTEN kijken...volkoren crackers wlt niet zeggen dat het gelijk is aan vokoren brood

Comment

jah ben bezig met mijn eigen eetschema aant maken dus ik vraag hier en daar wat dingen dus wens me geluk hahah mzzl dennis
        Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          ja en nee...je moet kijken wat het beste in verhouding is..bijv 2 crackers staan gelijk aan 1 sneetje volkoren...als je 6 crackers eet staat bijv gelijk aan 3 sneetjes..en na 6 crackers heb je het gevoel dat het veel is..terwijl het dat neit is

gewoon achter op verpakking checken zie je voedingwaarde per 100gr meestal
          dan zou het niet uit moeten maken

WEL GOED NAAR DE INGREDIENTEN kijken...volkoren crackers wlt niet zeggen dat het gelijk is aan vokoren brood
          En je dubbele beleg niet vergeten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X