Koffie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koffie

Hoeveel cafeine zit er nou eigenlijk in koffie??

Heb hier een blikje Bullit staan en daar zit 30mg/100ml in maar is dat nou veel of niet?
    Who's the Chef

Heb het geweten, zal eens kijken of ik het terug kan halen. Tadaa.
    Last edited by GeneralIx; 10-07-2008, 09:24.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zit nu dagelijks (voor 16 dagen) op 1.2gr caffine 8-)

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Heb het geweten, zal eens kijken of ik het terug kan halen. Tadaa.
        thx mate

Dan vallen die red Bull en bullit zooi wel mee eigenlijk.
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
          thx mate

Dan vallen die red Bull en bullit zooi wel mee eigenlijk.
          in frankrijk zijn ze illegaal. Krijg je een boete als je red bull de grens overbrengt. Vanwege de hoge cafiene gehalte, meende ik.

in belgie mogen ze nog net, zover ik weet.

belachelijk ja, maar waar. Zoek het maar op

EDIT: zie net dat het nu wel weer mag. hier een stukje over het waarom: In Frankrijk was het echter verboden omdat het drankje taurine bevat. Taurine, dat ooit uit ossengal gehaald werd, maar tegenwoordig synthetisch gefabriceerd wordt, zou een schadelijke werking hebben op dat deel van de hersenen dat het gedrag beïnvloedt.
          Last edited by Misterfit; 10-07-2008, 10:04.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            in frankrijk zijn ze illegaal. Krijg je een boete als je red bull de grens overbrengt. Vanwege de hoge cafiene gehalte, meende ik.

in belgie mogen ze nog net, zover ik weet.

belachelijk ja, maar waar. Zoek het maar op

EDIT: zie net dat het nu wel weer mag. hier een stukje over het waarom: In Frankrijk was het echter verboden omdat het drankje taurine bevat. Taurine, dat ooit uit ossengal gehaald werd, maar tegenwoordig synthetisch gefabriceerd wordt, zou een schadelijke werking hebben op dat deel van de hersenen dat het gedrag beïnvloedt.
            je had ook nog een energie drink uit japan.. ben de naam vergeten maar is over de hele wereld verboden behalfe japan zelfs. Het word beschreven als Redbull on steriods dat ding bevat vanalles en overdosis hoog gehaalts...zelfs tabak/teer zit erin :S

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              je had ook nog een energie drink uit japan.. ben de naam vergeten maar is over de hele wereld verboden behalfe japan zelfs. Het word beschreven als Redbull on steriods dat ding bevat vanalles en overdosis hoog gehaalts...zelfs tabak/teer zit erin :S
              dat is volgens mij Thailand. Daar drinken voor vrachtwagenchauffeurs ed het. 1 kopje staat gelijk aan 30 koppen koffie oid :S

Koffie is laatst weer een leuk onderzoek naar geweest. Tot 6 koppen is alleen maar gezond voor je

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                dat is volgens mij Thailand. Daar drinken voor vrachtwagenchauffeurs ed het. 1 kopje staat gelijk aan 30 koppen koffie oid :S

Koffie is laatst weer een leuk onderzoek naar geweest. Tot 6 koppen is alleen maar gezond voor je
                try this on for size

For starters, this tiny bottle is jam-packed with caffeine and taurine, which probably isn't the best thing for those with fragile hearts. But, think of this little baby as a mix of a double espresso and a red bull on ice.
                Here's the clincher.
                Yunker Fanti, along with several other Japanese energy drinks, is packed-full of nicotine, which isn't exactly the greatest thing to be putting into your body.
                But, if you want to sharpen your senses, stave off hunger and punch the clock for a few more hours, you can't beat this liquid gold.
                Yunker Fanti is also brimming with a variety of natural and herbal remedies for fatigue, depression and sickness, such as royal jelly (think bees), complex vitamins, ginseng, guarana, garlic, ecinachia and a whole bunch of Chinese herbs that don't translate into English.
                Seriously - this stuff is the cure for what ails ya'.
                If you're still interested in trying Yunker Fanti, sadly you're going to have to make the trip out to Japan.
                Unfortunately, I'm fairly certain that there strict import restrictions in the States regarding liquid-nicotine based products, though perhaps I'm wrong. With that said, please chime in if you've seen this product in a health food store near you.

Comment

Even op de Red bull ingnaant,

Ik heb een Redbull muur
                  DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Ik drink het heel af en toe, ben bang dat ik er aan gewend raak en niet meer zonder kan.

Koffie lust ik niet, als ik er aan denk raak ik al aan de schijt
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                      Ik drink het heel af en toe, ben bang dat ik er aan gewend raak en niet meer zonder kan.

Koffie lust ik niet, als ik er aan denk raak ik al aan de schijt
                      ja je sloeg ook (heel beleefd overigens) het kopje koffie wat ik je bij mij thuis aanbood al af. Je zei dat je anders heel de auto van je vriendin zou onderschijten
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X