Voedings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben het met jullie eens hoor jongens maar waarom reageren jullie dan telkens weer met superlange posts geef gewoon geen antwoord

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ik ben het met jullie eens hoor jongens maar waarom reageren jullie dan telkens weer met superlange posts geef gewoon geen antwoord
      nou ik verveel me een beetje overdag zou daar wel aan liggen denk ik

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Omdat ik me door zo'n snotneus nie de bek laat snoeren
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Yea gewoon deleten die hap, Misterfit kan z'n lange post wel PMen ^^
          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

@ qbane

Jij kunt er anders ook wel wat van hoor
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Lange posts maken? Misterfit heb veel meer ervaring, ik ben nog aan het leren ;p
              Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Originally posted by qbane View Post
                Lange posts maken? Misterfit heb veel meer ervaring, ik ben nog aan het leren ;p
                nou dat valt ook wel mee joh.

ik herhaal gewoon constant wat ik weet, daarom lijkt het misschien alsof ik veel weet. Ben pas 4 a 5 maanden bezig met voeding, dus moet ook nog veel leren.

Comment

Hehe ;] Nouja alsnog wel 2x zo lang als ik ! ;p

Comment

Ontopic blijven heren
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by nick-p View Post
                      hallo

ik heb een voedingsschema gemaakt
                      de bedoelin is der mee om toch bij te komen
                      dit eerst 2 maanden der in te krijgen en dan beginnen met trainen
                      is dit een redelijk schema om mee te beginnen
                      of klopen der veel dingen niet?

8 uur
                      0.5 liter sinsaspel sap
                      1 kom yogert met muslie
                      10 uur
                      6 sneedjes brood met kaas en komkomer
                      0.5 liter melk
                      0.5 liter water
                      13 uur
                      1 blikje tonijn met ketjup
                      0.5 liter melk
                      0.5 liter water

15 uur
                      1 kom yogert met muslie
                      0.5 liter melk
                      0.5 liter water
                      18 uur
                      Avond eten
                      Kan van alles zijn (aardappelen met groenten en stuk vlees) of pasta
                      0.5 liter melk
                      0.5 liter water
                      22 uur
                      lekkerbek met Chilli saus
                      0.5 liter melk
                      0.5 liter water

gr nick
                      dit is dus helemaal verkeerd he chef, als eerste:
                      vervang maaltijd 1 (ontbijt) met 1, het liefst 2 schaaltjes chocopops en volle melk. rond 8 uur is goed...

dan heb je om 10:30 je volgende maaltijd, maar ondertussen krijg je waarschijnlijk al een beetje honger dus grijp een grote zak chips ( als je geen chips lust pak dan bijv. cakejes of koekjes ) en neem daarbij zo veel mogelijk glazen cola of fanta.

dan eet je helemaal niks meer tot het avond eten, daar kun je dan lekker 2 misschien wel 3 borden op, zo krijg je veel meer binnen ipv 7 maaltijden over een dag verspreiden.

tot slot pak je nog een lekker toetje, de weektoppers van mona zijn een echte aanrader.

dan neem je voor het slapen gaan nog een lekkere pizza van big american, volgens mij nu in de aanbieding bij appieheijn...

ohjaa !! en probeer over de gehele dag zoveel mogelijk cola binnen te krijgen en vermijd dingen zoals : melk, brinta, eiren, kip, tonijn enz...

succes en GAINze!
                      I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

Originally posted by balboa View Post
                        dit is dus helemaal verkeerd he chef, als eerste:
                        vervang maaltijd 1 (ontbijt) met 1, het liefst 2 schaaltjes chocopops en volle melk. rond 8 uur is goed...

dan heb je om 10:30 je volgende maaltijd, maar ondertussen krijg je waarschijnlijk al een beetje honger dus grijp een grote zak chips ( als je geen chips lust pak dan bijv. cakejes of koekjes ) en neem daarbij zo veel mogelijk glazen cola of fanta.

dan eet je helemaal niks meer tot het avond eten, daar kun je dan lekker 2 misschien wel 3 borden op, zo krijg je veel meer binnen ipv 7 maaltijden over een dag verspreiden.

tot slot pak je nog een lekker toetje, de weektoppers van mona zijn een echte aanrader.

dan neem je voor het slapen gaan nog een lekkere pizza van big american, volgens mij nu in de aanbieding bij appieheijn...

ohjaa !! en probeer over de gehele dag zoveel mogelijk cola binnen te krijgen en vermijd dingen zoals : melk, brinta, eiren, kip, tonijn enz...

succes en GAINze!
                        niet te sarcastisch worden he, hij heeft al lang door dat hij fout zit.
                        moet je eerlijk zeggen, dat ik nogal schrok toen ik begon met het lezen van je reactie

Comment

ahahah agja... misschien dat dat hem aanspoort niet zo maar een schema te posten wat ie in 10minuten inelkaar heeft gezet.
                          I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

ahahah agja... misschien dat dat hem aanspoort niet zo maar een schema te posten wat ie in 10minuten inelkaar heeft gezet.
                            "Nou meneer, als jij op zo'n schema zo groot bent geworden, moet het wel goed zijn. Dat ben jij toch he, op die avatar? echt respect man...!"

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              "Nou meneer, als jij op zo'n schema zo groot bent geworden, moet het wel goed zijn. Dat ben jij toch he, op die avatar? echt respect man...!"

ahahahah heb ge-edit want je grap kwam niet helemaal goed binnen bij me:P, ik denk eerder dat je er met dat voedings schema zo uit komt te zien :
                              Last edited by balboa; 23-07-2008, 13:25.

Comment

Ik heb weldegelijk een schema van 3500+ calorieen waar ik me strikt aan hou en er elke dag voor opsta op vrije dagen. Verder niks te zeggen over je opmerking.
                                Goed bezig baas Hoop alleen wel dat het ie**************** anders in mekaar steekt dan de pizza en cola

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X