Keuren/verbeteringen op mijn schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuren/verbeteringen op mijn schema

Na aanleiding van het topic dat ik had gestart op dit forum ben ik bezig gegaan met een ander en nieuw voedingsschema..

Het schema hier te downloaden:

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Dank en alle eer naar de maker van dit handige excel bestand!

Omdat ik nog veel te leren heb op het gebied van voeding zou ik jullie willen vragen mij te kunnen verbeteren op dit schema. Het avondeten blijft de eerste tijd zo staan.. Wil het eerst zo proberen.. Wanneer het avondeten een negatief effect blijkt te hebben zal ik hier ook aangepast gaan eten...

Nou brand los met uw ideeen en aanmerkingen op dit schema!!

Kan je het niet gewoon posten?
    Who's the Chef

Comment

Denk dat deze afbeelding wel heel groot is maargoed.. U vraagt, wij draaien..

http://img398.imageshack.us/img398/6074/13466308od4.jpg

Comment

vet gemaakt
        maar kloppen die waardes wel¿
        want die moeten van tevoren zijn ingevul¿

Comment

Heb bijna alle waardes aangepast aan mijn ''eigen'' waardes.. stonden idd al vooringesteld maar ik heb liever mijn eigen waardes erin staan dan die van een ander...

Comment

Zie amper kh na de training.
            getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
              Zie amper kh na de training.
              Zou een banaan genoeg kunnen zijn hiervoor? of is er meer voor nodig?

Comment

Ik vind het ontbijt oook nogal mager en zou ook de suiker eruit gooien. Zoetstof is een goed alternatief

En zou ook echt wel na de training gaan eten, zo mis je namelijk wel een groot deel van het herstel/groei. En ik vind de 1 na laatste maaltijd ook niet goed.

zomaar opeens 3 stukken fruit tussen door. Alleen bij ontbijt, voor en/of na de training. Zou ook wat dextrose halen. Weet niet hoeveel geld je hebt, zou anders ook whey halen, voor na de training en tijdens het ontbijt. Maar volgens mij heb je niet echt het geld ervoor, dan moet je maar vergeten wat ik gezegd heb

Suc6

Comment

Geld heb ik er wel voor.. Heb het al eens gehad maar het is nu op .. Bestel over 2 weken weer beetje van dat spul dus moet nu ook weten wat er nog bij moet..

Ga morgen voor paar dagen weg dus zal hierna weer wat gaan veranderen aan het schema..

Graag nog meer reacties erop om zo een goed schema te krijgen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X