Bulken.. dikkere buik !!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind dat niet erg, generalix vroeg om een link en ik denk, ik zoek het even op, dat wil niet meteen zeggen dat ik er ook in geloof...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Ik vind dat niet erg, generalix vroeg om een link en ik denk, ik zoek het even op, dat wil niet meteen zeggen dat ik er ook in geloof...
      Even bekeken, en het is nogal logisch dat je zo "spot reduction" krijgt. Als je je arm traint, en je meet met een tangetje, dan groeit je spiermassa, en je vetmassa blijft vrijwel gelijk. Oftewel die wordt uitgespreid over een groter oppervlak. Vandaar dat je dan met je klippertjes een kleiner beetje huid pakt, en zo "plaatselijke vetverbranding bespeurd", terwijl je alleen maar ziet dat het relatieve percentage afneemt. Vandaar ook dat je in de MRI geen plaatselijke verbranding ziet, het vet is daar maar een beetje afgenomen, net als in de rest van het lichaam. Verklaart overigens ook waarom bij de vrouwen de "plaatselijke" vetverbranding zoveel kleiner is: die spieren groeien veel minder (snel), waardoor die oppervlakte spreiding kleiner is, en zo het vetbeetje minder wordt gespreid.

Dit soort studies zouden ze dus af moeten schieten. Meteen.

Is overigens niet de studie van Dino.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
        ONVERZADIGDE vetten zijn belangrijk omdat die je testosteron omhoog gooien, en dat zorgtweer voor meer spieropbouw. Je moet gewoon prioriteiten stellen.
        Vind je je buik te dik ? Ga cutten
        Denk je van ik wil nog meer aankomen. Blijf doorgaan met bulken.
        Vet krijg je zoiezo, ook al heb je een perfect voedingsschema. En met een goed voedingsschema is dat vet er strax zo weer af.
        Natuurlijk wel opletten dat je niet doorbulkt tot een bf van 25% want dan doe je wel iets verkeerd
        Thanx voor de tips allemaal.
        Ik weet genoeg... ik ga gewoon door met bulken, ben nog niet klaar.
        Zit nu op een BF van 17,5% dus heb nog wel wat rek.
        Wel ga ik er ter compensatie 1x in de week mountainbiken in het bos.

Comment

Bulken is in feite gewoon meer eten dan je dagelijkse behoefte, zodat je voldoende kcal binnen krijgt om te groeien enzo..
          Dus dat je aankomt hoort erbij en zal niet aan je vetten liggen maar zoals General al zei het totaal plaatje van alles.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

gewoon zo doorgaan en even afzien wat er gebeurt. Te snel veranderen is ook niet goed voor je. Je eet ineens meer dan tevoren, dus is het logisch dat je wat aanzet. Maar gewoon doorgaan en hard trainen en je zal merken dat het vanzelf minder wordt.
            "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
              gewoon zo doorgaan en even afzien wat er gebeurt. Te snel veranderen is ook niet goed voor je. Je eet ineens meer dan tevoren, dus is het logisch dat je wat aanzet. Maar gewoon doorgaan en hard trainen en je zal merken dat het vanzelf minder wordt.
              Ja ik eet heeel wat meer dan tevoren, maar wel met resultaat: 7 kilo in 6 maanden tijd... gaat lekker dus

We knallen gewoon door eind van het jaar wil ik er minimaal 10 kilo totaal aan hebben

Comment

Originally posted by Royke View Post
                Ja ik eet heeel wat meer dan tevoren, maar wel met resultaat: 7 kilo in 6 maanden tijd... gaat lekker dus

We knallen gewoon door eind van het jaar wil ik er minimaal 10 kilo totaal aan hebben
                Spier, hoop ik toch?

zekers...na 6 maanden moet je wel verschil zien in je bouw, gewicht en spieren. Na het eind van dit jaar moet je er al aardig gespierd uitzien als je al best droog was. Mits je je aan je voedingsschema houdt (zal eind dit jaar moeilijk worden rond de feestdagen)

Comment

Spier, hoop ik toch?

zekers...na 6 maanden moet je wel verschil zien in je bouw, gewicht en spieren. Na het eind van dit jaar moet je er al aardig gespierd uitzien als je al best droog was. Mits je je aan je voedingsschema houdt (zal eind dit jaar moeilijk worden rond de feestdagen)
                  Daarom valt kerst en oud en nieuw ook in de winter omdat toch alles bedekt zit onder een laag lange broeken en mouwen

Comment

Ja daar hielden de Romeinen met hun Bachus festijnen rekening mee. Dus gingen ze extra maanden aan de kalender toevoegen om te zorgen dat Christus zijn geboorte voortaan in de winter maanden gevierd wordt in plaats van aan het einde van de zomer.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      Daarom valt kerst en oud en nieuw ook in de winter omdat toch alles bedekt zit onder een laag lange broeken en mouwen
                      Tja, als je het zo bekijkt...is het wel handig!

Comment

Spier, hoop ik toch?

Nou verschil zie je zeker... ben van 64 naar 72 gegaan (8 kilo) ga als een trein... BF is nu wel iets aan de hoge kant (17,7%) maar komt straks wel goed... ga tot volgend jaar voorjaar door met bulken en dan paar maandjes voor de zomer cutten

Comment

Ik ben benieuwd naar je resultaten. Hoe lang train je al?

Comment

Ziekste bump die ik tot nu toe heb gezien hier.
                            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Waar zijn we in godsnaam mee bezig hier... Aldo Raine, +1...
                              2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                              14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                              25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                                Ziekste bump die ik tot nu toe heb gezien hier.
                                Topic is in 2008 gestart, maar kan nog wel als actueel worden beschouwd
                                Ben trouwens benieuwd hoe het bulken van de TS is vergaan, en of hij anno 2013 al flink in gewicht is toegenomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X